Catrice - Big city life lakkok

Sziasztok Szépségek!

Új év, új remények... ennek jegyében kicsit átalakítottam a blogot, közelebb érzem magamhoz ezt az egyszerű külsőt. Újévi fogadalmam, igyekszem majd kedvesebb lenni az emberekhez éééés valamelyest szeretném személyesebbé tenni a blogot is. Ennek első lépéseként kitöltöttem a "Magamról" elnevezésű profilt is. :) Nem tudom, kíváncsiak vagytok-e valamire rólam, amit eddig még nem tudtatok, de ha van ilyen akkor szeretettel várom a kérdéseket. :)

Ma pedig a Catrice aktuális - csak Müllerben kapható - trendkiadásának két körömlakkját hoztam el Nektek.
Azt tudni kell, hogy nálunk sajnos nincs Müller (nem is értem, megyeszékhelyen miért nincs), így kissé körülményes volt a beszerzés. Totálisan beleszerettem a petrolzöld lakkba a promóképek alapján, és eldöntöttem, hogy nem élhetek nélküle. Mondtam is az embernek, ha minden kötél szakad, kocsiba vágom magam és elmegyek Székesfehérvárra - épp csak egy megyével van odébb - de ez nekem kell. Persze a guta majd' megütötte szegényt, már úgyis lázad a lakkgyűjtési mániám ellen, de akkor még a benzinárak is megjelentek lelki szemei előtt... Végül szerencsésen megúsztuk a körutat, egy nagyon nagyon kedves kolléganőm ugyanis (innen is örök hála neki) megvette nekem a kiszemeltet, meg még egy másikat is, és leszállította őket épségben.
Mondjuk a lelkesedésem hangyányit csappant ezután, merthogy a promóképen látható szín csak közelít a valósághoz. Sebaj, azért elfogynak ám ezek, így is teljesen elégedett vagyok a színekkel.

Tehát ugye a nagy szívszerelem a San Fransisco árnyalat volt. Promóképen így fest: (a rózsaszínt is figyelni, azt is mutatom)

 Hűűű meg haaa, olyan nagyon szépek!

Aztán valójában így néznek ki:










Az ugye jól látható, hogy ezek sajnos nem a promókép színei. Az is jól látható, hogy újabban sikeresen belenyúlok a még friss körömlakkba, hogy véletlenül se legyen egyenletes. Az meg főleg jól látható, hogy ezek a lakkok olyan de olyan folyósak, hogy én egyenlőre képtelen vagyok kordában tartani őket, mennek amerre akarnak (na jó, ez nem feltétlenül csak a lakk hibája). Száradás ideje megfelel, elég gyors, két rétegben pedig szépen fed. A rózsaszín nem teljesen, de ettől pont természetes a hatása. 3 napot minimális kopással kibírnak, nekem ez már jó, nem is kímélem őket, házimunka rulez.

Szóval így néznek ki ők.
Párizs egy inkább nude, bézses fáradtrózsaszín; míg San Fransisco egy igazi petrolZÖLD lakk, mindenféle kékes árnyalat nélkül (amit én személy szerint sajnálok).
Végül úgy néz ki, hogy Párizzsal mégis jobb barátságban leszünk, de ezt csöppet sem bánom.

Ti kipróbáltátok már valamelyik lakkot ebből a kollekcióból? Ha igen, mi a véleményetek?

XOXO: Blondie

És nem utolsó sorban nagyon boldog új évet kívánok minden olvasómnak!

Share:

1 megjegyzés

  1. Szia!

    Én még nem próbáltam őket, jó mostanában nem is vettem semmit.
    Viszont annak a zöldnek nagyon tetszik a színe!

    VálaszTörlés