Szeretem a rosszfiúkat... diszkósítva ;)

Sziasztok Szépségek!

Mivel itt-ott még fellelhetőek a nagy Essence-kiárusítás darabjai, így mutatok még egy kis kedvcsinálót belőlük.
A pillanat hevében vettem meg ezt a szép hupikék körömlakkot, ő a 127 - I love bad boys. Ezt dobtam fel a szintén akciós Disco disco fedőlakkal, és be kell vallanom nagyon tetszik az eredmény.
Tartóssága inkább nincs mint van, ma van rajtam második nap, és a mosogatást már nem igazán tűri, kezd pattogni több körmömön is. Nem baj, elnézem neki, ilyen színeket amúgy sem szoktam több napig hordani. :)





 A képek villanyfényben készültek, BTGN fedőlakkal.

Ti mit vettetek a nagy kiárusításban? :)

XOXO: Blondie

Share:

2 megjegyzés

  1. Nagyon jó kis kombó, tavaszra-nyárra jól jöhet még. Amúgy én is ráálltam már a tavaszi lakkokra is, elegem van a télből :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Tetszik a blogod, ha gondolod nézz be hozzánk : beautylamourblog.blogspot.hu
    Én a nagy kiárusításban egy mono szemhéjpúdert vettem, az Olive gardent, imádom a színét! :)

    VálaszTörlés