Felgyűltek a körömlakkok - 2. rész

Sziasztok Szépségek!

Tehát ott tartottunk, hogy összegyűlt egy csomó körömlakk, amiket még nem volt időm bemutatni nektek.
Írtam már a Maybelline új Colorama lakkjáról nemrég, karácsonyi ajánlatként. Mivel nagyon bejött, vettem még egy színt belőle, mégpedig a 100-as számút.
Nekem ő lett A piros lakk, így nagybetűvel. Nem rikít, de igazi vérpiros színe van, gyönyörű matt, kicsit mintha barnás beütést látnék benne. Komolyan, tökéletes. Furamód nem olyan tartós, mint az 54-es szín, ez már 2 nap után kopik a béna körmöm végéről, 3. napon pedig minimálisan bár, de pattog is. Alaplakkal használtam, így nem színezte meg a körmöm. Nem rossz a száradási ideje, illata is vállalható.
Gyárilag ő az:


A körmömön pedig így néz ki:


Ha szép, piros lakkot szeretnétek mindenféle extra nélkül, akkor feltétlenül próbáljátok ki.

Most pedig 2 Moyra fedőlakkot mutatok meg. Őket is a fodrászkellékesnél vettem, sampon-beszerzés közben. Pitiáner összegbe kerültek, 350 Ft alatt volt darabjuk. Használtam már régebben Moyra lakkokat és nem is volt semmi problémám velük.
Most viszont kicsit csalódtam sajnos. Először is a szaga (!) az valami borzalmas, mintha tapétaragasztó lenne vagy nem is tudom... irgalmatlanul szúrósan büdös, hiába. Másrészt mindkét lakknál ugyanaz a problémám: túl sok átlátszó, folyós lakkban van túl kevés glitter. Üvegben mindkét szín gyönyörű, de kín kiszenvedni belőle a megfelelő mennyiségű festéket. Két, de inkább három rétegben igazán mutatós - de ugye ki ken fel 1 alap + 2 színes lakkrétegre + 3 réteg fedőlakkot is...
Azért majd csak elfogyogatnak vagy akármi...
A karácsonyi extra-villámgyors lakkomhoz felhasználtam a 97-es változatot  a flitterek miatt, de azt is fel kellett tuningolnom az Essence 08 Night in Vegas topperével. Úgy viszont nagyon frankón nézett ki. :)


79 és 97

79

97

Karácsonyi lakk

Végső soron ezt a két lakkom nem ajánlom megvételre. Egynek szódával elmegy, de nem sírnám ki a két szemem ha egy nap eltűnnének. Sajnálom egyébként, mert az elgondolás itt is jó volt.

És akkor el is érkezünk lassan az új lakkok végére, de ne bánkódjatok, biztosan veszek hamarosan még újabbakat! :)

XOXO: Blondie


Share:

1 megjegyzés