Glamour-napi zsákmány

Sziasztok Szépségek!

Egyre közeleg a szülinap, újítom és (remélhetőleg) szépítem a blogot. Ne felejtsetek el jelentkezni a játékra ITT!

Mint ahogy sokan mások, én is bejártam a várost a Glamour-napi őrületben. Mifelénk nincs rengeteg hatalmas üzletház, a Balaton Pláza pedig minden csak nem hatalmas (és nem pláza). Így elég könnyű dolgom volt, egyetlen dologra csaptam le csupán. Kuponfüzet hiányában CrazyLadyStar's World Bettitől kunyeráltam el a Maybelline kuponját. Lássuk, mik jöttek mégis haza velem. Így indultam neki a szombati tumultusnak:


Ilyen az, amikor az ember barátnője napsütéssel szemben fotóz. :)
És hogy miket vettem?



Kipakolták végre a Rosmann-ba az új Essence-szortimentet, szóval Lányok, kalandra fel! (Kossuth utca)
El is hoztam három káprázatosan csodálatos rúzst, nézzétek csak:


Ha jól emlékszem, 800 Forint körül vannak és tényleg csodaszépek, hamarosan jövök a teszttel.

Nem hagyhattam ott kettőt az új, homok hatású lakkok közül sem, ráadásul akciósan 499 Ft-ba került darabja. A másik két Moyra lakkot egy újonnan felfedezett körmös boltban vettem. Meg nem mondom most az üzletház nevét, a Kossuth utcán a Kokó teraszos üzletházban van, a mozgólépcsők mögött. Irtó helyes kis üzlet rengeteg lakkal, gél-lakkal és műkörmös eszközökkel és nagyon kedves eladóval.  Ezek a lakkok is sand hatásúak, az aranyra már fájt egy ideje a fogam, a rózsaszín pedig rám kacsintott és velünk jött ő is (590,- darabja).


Ancsi barátnőmnek gél-lakkot vettünk a fodrászkellékesben, így step-by-step gél-lakkozással is ismerkedhettek rövidesen, mindent lefotóztam.

Lakk-tszt is jön rövidesen, kedvcsinálónak még egy kép:


És amire a Glamour-kupont végül ellőttem, az a már több helyen látott Maybelline Color tattoo Metallic Pomegranate nevű őszi színe. Tudjátok már rólam, hogy nagy Color tattoo rajongó vagyok, szerencsére ezt a darabot sem bántam meg. Sminkben és swatch-ban is befotóztam már, szóval ez is rövidesen jön.

Mi várható még idén ősszel? Beruháztam egy teljesen új Oriflame-es alapozóba, használom egy ideje, szóval őt is be fogom mutatni nektek. Lesz itt újdonság bőven, csak győzzem megírni mindet, továbbá remélem a szép őszi fények sokáig kitartanak majd. Előre félek a téli satnya fényviszonyoktól, de majd csak lesz valahogy.

Ti mit zsákmányoltatok a kuponos őrületben? Utóirat: ne felejtsetek feliratkozni a szülinapi nyereményjátékra, katt a felső menüsorra!

XOXO: Blondie

Tags:

Share:

11 megjegyzés

  1. Én is lakkot vettem :D Csak MaxFactort, meg egy Mayballine-t mivel ki volt bontogatva a nekem tetsző CT :( Remélem a rúzsokról mutatsz képeket bevetés közben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, a héten elsz teszt a rúzsokról, már befotóztam őket. :) Az új külsőben a jobb oldalon éred el a menüsort, a keskeny fekete sávra kell vinni az egeret és akkor előbukkan. :) Kis türelmet kérek még, összevissza ez a blogger, mire feldolgozza a változásokat... :)

      Törlés
  2. Há' mi mi mi???? Ott nyílik a szemem előtt körmös bolt és nem tudok róla?! Hogy van eeez... :D
    A rúzsok nagyon szépek, és hát igen, engem egyébként megőrjít ez a húúúúú Glamour napok, mivel úgysem tudom itt kiélvezni a dolgot... :D
    Viszont megint csini voltál, és ha jól nézem, fogytál? :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, a körmösbe nézz be mindenképp! :) És jól látod, lefutottam néhány kilót és még nem álltam meg... :D

      Törlés
    2. Jajj, előre félek... :D
      Gratula és csak így tovább! :]

      Törlés
  3. Ciki, de fogalmam sincs hol van a Kokó közelében mozgólépcső :-)
    De jövő héten mindenképpen felderítem majd az eddig ismeretlen belvárost, mert az arany Moyra lakkra nekem is fáj a fogam...
    Egyébként meg kell jegyeznem, hogy én ugyan eljutottam tegnap Győrbe, de ott sem találtam olyan sok mindent: szerettem volna új felsőket és/vagy ruhákat, de egyet sem találtam. Így végül egy farmernadrágot és harisnyákat, fehérneműket vettem. Kencék közül pedig a Metallic Pomegranate és a Mauve Crush Color Tattoo lett az enyém, egy Fantasy Fire lakk, valamint a L'Oréal micellás viz
    A fogyásod nagyon látványos, az első képen szépen látszik! Merre futsz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húúúú a Fantasy lakkra és a micellás vízre nagyon kíváncsi vagyok! Mondjuk a többi holmi is érdekel. A körmöst a nagy kínaiba vezető mozgólépcső mellett leled. :) Futni legjobban az állatkert melletti parkban szeretek (régi Vidámpark), most hogy kiépítették a játszótereket és utakat is.

      Törlés
    2. A micellás víz első használatkor megdöbbentett: a szerintem tiszta arcomról nagyon sok szennyeződést eltávolított...
      Hétvégén megkeresem ezt az üzletet, remélem nem tévedek el kisvárosunk belvárosában :-D

      Törlés
    3. Becsatlakozom ha félsz a tévedéstől, elvileg lesz egy órám hétvégén. :)

      Törlés
  4. Bakker, nálunk még mindig nincs kint az új Essence szortiment. Pedig ezekért a rúzsokért most ölni tudnék. Meg a Moyra sand lakkokért (amit szintén nem találok a kedvenc fodrászkellékesemben).

    VálaszTörlés