Felgyűltek a körömlakkok - 1. rész

Sziasztok Szépségek!

Jó rég volt már körmös bejegyzés - na jó, a karácsonyi kihívás nem ér! Szép csendben elkezdtek összegyűlni a lakkocskák, fotók is készültek, de bejegyzés még nem született róluk - ezidáig.
Most már kénytelen leszek: a napokban rendszereztem a lakkjaimat és be kell látnom, kezd kicsúszni a lakkgyűjtési mániám az irányításom alól.
Jelenleg 46 db színes lakkom van + 24 fedő- és dekorlakk. Itt kellene megállni azt hiszem, de nem bírok, mindig kijön valamilyen "pótolhatatlan" árnyalat. A kollekció nagy részét itt láthatjátok:



Ezeken felül külön dobozban tartom a különböző dekordolgokat: csillámporok, matricák, gumidíszek, strasszok, nyomdalemezek, szórógyöngyök, törtkagyló, stb.... Na így leírva még súlyosabbak érzem a helyzetem.

Szóval a lakkok: van amiről csak üveges fotó van, mert a kipróbálásig még nem jutottam el. Ennek a két lakknak külön története van: Eurós boltban vettem ezt a két Lora lakkot, azt viszont nem vettem észre, hogy nem darabja háromszázvalahány pénz, hanem 2 darab együtt. Én viszont csak az ezüst színt akartam megvenni, mert pont ilyen még úgysincs, meg amúgy sem volt még Lora lakkom. Na a pénztárnál mondja is a helyes kiscsaj, hogy hozok-e még egyet vagy marad ez is? Ohh mondom, naná hogy hozok még egyet, fizettünk és vissza is szaladtam a lakkok közé, válogattam még pár percig aztán bedobtam a kéket a táskámba és már jöttem is kifelé... míg meg nem állít a biztonsági őr, hogy: kifizettem a lakkot???!!! Nem mondom, elloptam! Naná hogy kifizettem! Na emberünk el is indult a pénztáros csajszihoz, aki időközben észlelte a gebaszt és már fordult is oda a fickóhoz hogy minden oké.
Na most az rendben van, hogy a pasi a munkáját végzi, meg minden, de valami nagyon bunkó stílusban "kommunikált", és a végén még elnézést sem kért. Amúgy is szar napom volt, tök ideg voltam, de ez betette a kiskaput és jól odamondogattam neki, pedig nem szokásom idegenekkel balhézni. Lehet hogy ez az incidens is az oka, hogy azóta sem nyúltam a két lakk után... Üvegben egyébként szép a színük, és papíron (jaja, eccerű módszer) kenve is jól mutattak, kíváncsi leszek mit lehet belőlük kihozni. Lehet ma fel is kenem az ezüstöt, kedvet kaptam hozzá. Na de a képek:



Hát remélem megérte kínlódni értük. :D

Update: kipróbáltam az ezüstöt.... aztán meg kidobtam. 2 órán át nem volt képes megszáradni a 2 réteg lakk a BTGN fedő alatt!
Szilveszterezni szerettem volna vele, de hát kénytelen voltam lemosni, mert 2 óra után is felgyűrődött, elmászott az egész, nem tudom valaha megszilárdult volna-e.
Nem tudom ennyire ócska-e az összes Lora lakk, de nekem ezt most jó időre - hacsak nem örökre - elvette a kedvem ettől a márkától.

A másik két példányt is egyszerre hozom, történetesen ugyanis már láthattátok őket a Karácsonyi körömkihívás 6. részében .
Az első egy nyárra szánt, mentazöld Astor lakk, a Fashion studio 136-osa. Van vagy 2 hónapja, hogy egy Rossmann-os leárazáson kb. 500 Ft-ért vettem, azóta 2x használtam csak, kíváncsiságból. Most ő nekem olyan igazi nyári, balatonozós szín, biztosan sokat fogom használni. Tatróssága emlékeim szerint 2-3 nap, ő is elkezdett lepattogni igen hamar. Nem baj, a BTGN-nek hála, 1 óra alatt újralakkozok már, szóval annyira nem akaszt ki a dolog. Az mondjuk jobban, hogy a fedése nem tökéletes, még 2 rétegben sem, ez a fotón is látható. (És bocsi, de ahogy láthatjátok, sikerült is belenyúlni a lakkozásba a gyűrűsujjamon.)



Másik versenyzőnk a Lovely Moulin Rouge kollekciójának 21-es számú darabja, ő az:


Mikor megvettem, azt hittem önmagában is szép lesz majd, de rá kellett jönnöm hogy max. fedőlakknak alkalmas. Annak viszont nem is rossz. Őt használtam a kihívás karácsonyfadíszeiként, bevetésen itt láthatjátok: (a zöld csillámpor nyilván nincs benne, az dekoráció volt a kihíváshoz)


Mindenesetre elégedett vagyok vele, szépen fel fogja dobni pl. a piros, arany, de akár a zöldes vagy sötétlila lakkjaimat is. Tuti láthatjátok még őt más lakkokon a jövőben.

Szóval első rész ende, hamarosan folytatom. :)

XOXO: Blondie

Share:

2 megjegyzés