Review - Essence Fantasia Lip Laquer

Sziasztok Szépségek!

Lassan ugyan kifut az Essence Fantasia trendkiadása, de azért még fellelhetőek a darabjai a drogériákban. Hoztam egy gyors jelentést a kiadásban található ajaklakkról, hátha épp ez segít titeket a döntéshez, kell-e ez nektek vagy sem.

Be kell vallanom, hogy ez a trendkiadás engem egyáltalán nem hozott lázba, nem is akartam venni semmit belőle. Aztán úgy alakult, hogy egy érintetlen állvány mellett mentem el, akkor ugye meg már megáll az ember lánya és rácsodálkozik a holmikra. A színektől nem estem hasra, egyik lakk vagy szemhéjpúder sem fogott meg különösebben. A highlighter is képen szép, de élőben valahogy csalódtam, nem volt olyan igényes és precíz a kidolgozása, mint amire számítottam. A színe is olyan elmegy, de van már két hasonlóm is, így ő sem jött velem.

Meglepetésemre viszont egy a kis szájfény/lakk megdobogtatta a szívemet, és mivel úgyis csak 649 Ft-ba került, gyorsan be is dobtam a kosaramba, "jó lesz ez nyárra!" felkiáltással. A két elérhető szín közül ő a 02 Take a ride on Pegasus.


Az üvegcsében (ami masszív műanyag, jól záródik, tündéri ezüst díszítéssel) ez egy lilás-bordó szín, elég erősnek tűnik. Kibontás után szembesültem az applikátorral, ilyennel én speciel még nem találkoztam. Kicsit furcsa, elsőre nehéz volt szépen felvinni az anyagot a számra, de biztosan belejövök majd. Ő az:


 Végül a termék: nem teljes a fedése, de sokkal erősebb mint egy átlagos szájfénynél megszokott. Szerintem nappalra, de akár erősebb bulisminkekhez is tökéletes választás.Tényleg nagyon szép, erős fénye van, nem véletlen a lakk elnevezés.
Ami engem picit zavar, az az erős illata és íze. Az íze sajnos nekem nem kellemes, először intenzíven édes, aztán ebbe vegyül egy erősebb, műanyagos kesernyés íz is. Biztosan fogom majd használni, de valószínűleg nem lesz kedvenc. Ha mégis, majd ápdételek. :)

Az ajkakon egyébként így néz ki:



Nektek hogy tetszik? Ha már megvettétek, mik a tapasztalatok? :)

XOXO: Blondie

Share:

0 megjegyzés