Napi haul - Essence kifutó termékek

Sziasztok Szépségek!

Ma végre sikerült találnom egy drogériát, ahol már tart a kifutó Essence termékek kiárusítása.
Sajnos ebben az üzletben csak egy Essence állvány van, így nem is tartanak mindent - ergo még nem csíptem meg az akciós fedőlakkokat.
Néztem a Rosmann-t is nálunk, de ott úgy néztek rám mint egy földönkívülire, mikor az akció után érdeklődtem. Lassan megszokom, hogy hozzánk minden egy hónap késéssel jut el, ha egyáltalán...
Ha Veszprém közelében laktok, akkor pontosítok: a dózsavárosi DM-ben van már akció (a Penny mellett).



Nagyjából mindent sikerült beszereznem ( a lakkokon kívül, ugye), sőt kicsit többet is.
Hazajött velem egy highlighter toll, amit kipróbálás után meg is szerettem, szép fénye van, és rózsaszínes, ilyenem még pont nem volt, örül-örül.
Vettem 3 Stay all day krémes szemhéjfestéket. A 09-es Glammy goes to... fotókon nem tetszett különösebben, de élőben mégis más volt és így karon tesztelve nagyon is tetszik. Holnap kipróbálom, mennyire tartósak, és ha bizonyít, akkor beszerzek belőle még egyet. Nagyon klassz kis natúr pezsgőszín és amúgy is most rendeltem egy csomó Maybelline Color Tattoo-t, azokhoz épp jó lesz belső harmadba.
Vettem még belőle egy rózsaszín és egy lilát is (a lila eredetileg nem szerepelt a listán). Beugrott a kosárkába még egy kék szemhéjpúder is, amit most kicsit bánok, mert önmagában semmi de semmi színe nincs, nedves ecsettel is nagyon szolid szín. Mindegy, amjd csak jó lesz valamire. :)
Hazajött velem egy lakk is, ami a promóképeken szintén nem győzött meg, élőben viszont nagyon de nagyon megtetszett, ő a cookie love árnyalat. Imádnivaló ahogy tele van arany csillámokkal.

Az utolsó darab elég nagy rejtély számomra, mégpedig a pirosító. Na most még nem volt szuflés pirosítóm, így nem tudom eldönteni hogy ennek most ilyennek kell lennie, vagy romlott?
Illata az okés, de az állaga... olyan, mint a remegő kocsonya. Szerintetek? Lőttem róla fotót is, hát nem tudom...
Mondjuk a kezemen szépen el tudtam dolgozni és tényleg nagyon nagyon természetes a hatása... kétesélyes.


Ha tehetitek,ki ne hagyjátok ezt az akciót, én alig várom hogy a többi lakkra is lecsaphassak. :)

XOXO: Blondie

Share:

5 megjegyzés

  1. Itt Veszprémben még nem volt leárazva a héten, illetve hét elején, azóta már lehet, hogy leárazták, hétfőn tuti megnézem.. :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jókat sikerült beszerezned, nekem a cookie love meg a nude glam lakk kellene...najó, a 1000 Miles Away is. A ballerina's charm-t pedig nagyon szívesen megnézném élőben (aminek kosárban landolás lenne a vége)
    No, meg a lila krémes szemhéjfestékre fáj még a fogam.... nem lesz egy kis shoping, már látom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem még az I'm bluetiful lakk kellene, de az nem volt. :( A lila szemfestéket kipróbáltam délután, nagyon klassz - igaz szolid - színe van, sokkal jobban tetszik mint vártam. Mindenképpen csapj le rá! :)

      Törlés
  3. Nekem sajnos még nem volt időm bemenni és megnézni van e valahol akciós termék. Viszont az a kék szemhéjfesték nekem is megven!

    VálaszTörlés
  4. Neked bejön a szemhéjpúder? Én bevallom, nagyon kínáncsi leszek mit lehet belőle kihozni. Lehet holnap teszek is vele egy próbát. :)

    VálaszTörlés