Fél éves lesz a blog - NYEREMÉNYJÁTÉK!

Sziasztok Szépségek!

2013.04.29-én lesz 6 hónapja, hogy megjelent a blogon az első bejegyzés. Azóta - szerintem legalábbis - megszépült és fejlődött a blog. Hogy ennek ne csak én örüljek, egy kisebb nyereményjátékot indítok a mai nappal.

Mit lehet nyerni?


természetesen minden termék vadonatúj, a kis fekete kozmetikai táskában kerül a szerencsés nyerteshez.

Nem kell nagy elvárásoknak megfelelni a részvételért, a kitételek a következők:

-légy a blog nyilvános követője avagy feliratkozott bloglovin' olvasója és kommenteld ide, a bejegyzés alá, hogy hány eséllyel indulsz
-plusz esély, ha lájkolod a blog facebook-oldalát (oldalsávban található)
- szintén plusz esély, ha megosztod a nyereményjátékot a facebook-on
-és még egy plusz esély, ha kirakod a blogod oldalsávjába

Ha pedig van véleményed, tipped, ötleted, kérésed vagy kérésed, akkor bátran oszd meg azt is velünk.

Végül, de nem utolsó sorban szeretném megköszönni, hogy olvastok és vagytok, és hogy nem csak nekem szerez örömet a blog léte. :)

A játék április 29-én éjfélkor zárul, másnap sorsolás!

XOXO: Blondie

Share:

45 megjegyzés

  1. Szia!

    GFC, Bloglovin, Facebook: Petra világa
    Kitettem oldalsávba: petravilága.blogspot.com
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  2. Anikó Faragó néven követlek régóta.
    Anikó Faragó néven lájkoltam az oldalt.
    Kitettem a blogoldalsávba: http://ancsa97.blogspot.hu/
    E-mail:aniko_farago@freemail.hu
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  3. szia!
    Krisztina réka kerekes néven követlek itt, és facebook-on is ezen a néven lájkoltalak
    És kitettem a blogom olvasdájába: http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/

    Köszi a lehetőséget, szuper nyeremények :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    NikolB néven követlek Bloglovin-on keresztül.
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  5. Szia! :)
    Bloglovin-on Málnahab néven,Facebookon Hajdu Zsófii néven követlek!
    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  6. Demeter Vivien néven követlek itt is, meg Facebookon is, és meg is osztottam ott a játékot! :)

    VálaszTörlés
  7. Szia.
    Követem a blogod Monika néven, face-n Kisfekete Cica néven lájkoltalak, meg is osztottam a játékot: http://www.facebook.com/kisfekete.cica ez plusz 2 esély, tehát összesen 3, ha jól számoltam :)
    Köszi szépen a lehetőséget :)


    VálaszTörlés
  8. Pont a szülinapomon! :)

    Gellért Viktóriaként követlek. Facebookon is megosztottam.
    Blogom oldalsávjába is kitettem. :) Elvileg megvolt minden! :)

    www.imadeitiloveit.blogspot.com

    VálaszTörlés
  9. Huu!
    Ez tök jó!!:)

    A nevem itt és a facebookos likeolásnál is: Gulyás Regina Olimpia (illetve a facebookon Olcsi a vége).

    VálaszTörlés
  10. Szia

    Nina néven követlek itt, fb. pedig Krisztina Kovács
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  11. Szia.
    GFC-n és Bloglovinon GhostGirl néven követlek
    Fbon Nikolett Gulyás néven lájkoltalak.
    Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Kiglics Tímea néven követlek facebookon, itt pedig Lina néven. Emellett a blogom oldalsávjába is kitettem a linket:)
    Köszi a játékot, és most megyek és elolvasom a régebbi bejegyzéseidet, mert nagyon jól válogatod a témákat!:)

    VálaszTörlés
  13. Szia! :) D. Lilla néven követlek itt és bloglovinon is :) Lájkoltalak facebookon Szabó Margit néven + meg is osztottam a játékot :)

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Itt CRaPTRaSH néven követlek, facebookon pedig Orbán Klaudia néven.
    Kitettem oldalsávba itt: http://craptrashvilaga.blogspot.hu

    Köszi a lehetőséget! :]

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    A blogod Orsi Szemán néven követem, és a fb oldalad is szintén ezen a néven. (+1 esély)
    Köszi a játékot, szupi a kis csomi:))

    VálaszTörlés
  16. Nyilvánosan követlek andicreative néven, bloglovin-on Andi K. néven, lájkoltalak Andi Kálmán néven fb-n és kiraktam a nyereményjátékot a blog oldalsávjába is :) Ez így 4 esély, ugye?
    Köszi a játékot és mi köszönjük, hogy írsz és vagy <3

    VálaszTörlés
  17. Szia :) L néven követlek itt, Szegfű Laura néven BlogLOvinon. Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Enikő Széles néven követlek .
    Enikő Széles néven lájkoltam az oldalt.
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  19. Szia !
    -nyilvános követő vagyok ( Bogyii Sims néven )
    -lájkoltam a fb oldalt Niki Horváth néven
    -kiraktam a blogom oldalsávjában ( nikkiifashion.blogspot.hu

    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  20. szia!
    Judit Tortei néven követlek.
    Lájkoltalak Judit Törtei néven facebookon.
    Megosztottam a játékot facebookon.
    És itt a blogomon megosztottam: http://potyszepsegblog.cafeblog.hu/2013/04/09/nyeremenyjatek-game/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és Blooglovin is követlek en neven

      Törlés
    2. http://www.bloglovin.com/en

      Törlés
  21. Szia!

    Hajnal néven követem a blogod itt, a Bloglovin'-on Just Smile.-lal.
    Fb-on is Just Smile.-lal.
    Meg is osztottam: https://www.facebook.com/hajnalweb/posts/127328314124242

    A Just Smile. a blogom oldala minden esetben, de én vagyok az. :)

    Ha jól számolom 3 esélyt szereztem. :)

    Köszönet a játékért! ^.^

    VálaszTörlés
  22. Szia :) Mertyó néven követlek a blogon, fb-n Mer Tyó néven :) 2 esélyem van.
    Köszi köszi! :)

    VálaszTörlés
  23. Szia! Krisztinka névvel iratkoztam fel.puszka

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    b-look néven követlek.
    1 eséllyel indulok :D
    és szeretem a "haul" és "tesztes/véleményes" bejegyzéseket.
    köszi :)

    VálaszTörlés
  25. szia.most találtam rád:) feliratkoztam, fb-oldalad likeoltam :)

    2 eséllyel indulok így :)

    Ibolya Janko néven követlek:)
    Köszönöm a játékot!

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    Fanni néven követlek, 1 eséllyel indulok.
    Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  27. Szia! Nagyon szeretem a blogodat, üde, friss és szépen szerkesztett. :)
    GFC.s nevem: Franciska,Franya
    FB, ahol lájkoltam és osztottam is: Franci Vezekényi, https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=http%3A%2F%2Fbarkingbeauty.blogspot.com%2F2013%2F04%2Ffel-eves-lesz-blog-nyeremenyjatek.html%3Fspref%3Dfb&t=F%C3%A9l+%C3%A9ves+lesz+a+blog+-+NYEREM%C3%89NYJ%C3%81T%C3%89K%21
    Gondolom így 3 eséllyel indulok, köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  28. Szia!
    Először is szuper a blogod, tetszik a stílusod :)
    Nikóca T. néven követlek.
    Nikoletta Tassi néven lájkoltalak FB-on és meg is osztottam: https://www.facebook.com/nikoletta.tassi?ref=tn_tnmn
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  29. Szia!

    rone2122 néven követem a blogod.
    Bloglovinon Schmidt Renáta néven követlek.
    Facebookon Schmidt Renáta néven lájkoltalak.

    Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  30. Szia!
    Friss olvasó vagyok, BeLLaLa néven követlek itt, facebook-on Bellala Beauty Blog, Bloglovin: Eszter(bellala)
    Megosztottam a játékot a blogom oldalsávjában: http://bellalabeauty.blogspot.hu/

    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  31. Szia!

    fairyland néven követlek itt, és Ssq Kri néven lájkoltalak a facebookon.
    A játékot megosztottam a blogom oldalsávjában: http://fairyland088.blogspot.hu/

    Köszönöm szépen a játékot, nagyon szépek a nyeremények :)

    VálaszTörlés
  32. bree néven követlek és megosztottam a játékot az oldalsávban : )
    worldofbree.blogspot.hu

    köszönöm a lehetőséget : )

    VálaszTörlés
  33. Szia! Bloglovinon Duka Magdolna vagy lenacska88 néven követlek nem tudom melyiket teszi ki :D Fb-on lájkoltalak és itt Lenacska88 néven követlek :) ez azt hiszem 3 esély szép napot :)

    VálaszTörlés
  34. szia
    Mia Angel néven követlek itt
    Mia Angel néven követlek facebookon

    Facebook megosztás: https://www.facebook.com/69RockGirl69/posts/560442797310434

    Kiraktam a blog oldalsávjába is : tundercica.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  35. Szia!
    Itt dasha néven követlek
    Facebookon:Duda Ivett
    Köszi a játékot.:)

    VálaszTörlés
  36. Szia! A blogot Rio néven, a Facebook oldaladat pedig Réka Balogh néven követem.
    Facebook megosztás: https://www.facebook.com/crazyrio?ref=tn_tnmn
    Köszi :)

    VálaszTörlés
  37. Sziaa!
    Nyilvános követője vagyok a blogodnak Dalma ( : néven.
    Facebookon lájkoltam az oldalt Dalma Sánta néven.
    Megosztotam a nyereményjátékot nyilvánosan.
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  38. Szia!
    Itt Daura néven követlek.
    Facebookon Daura's unframed poetry néven lájkoltam.
    Meg is osztottam: https://www.facebook.com/unframedpoetry/posts/511070488955381
    És a blogom oldalsávjába is kitettem: http://unframed-poetry.blogspot.hu
    Köszi! :)

    VálaszTörlés
  39. Szia:)
    Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra:)
    Yvcsi néven követlek, facebookon pedig Yvuus beauty and everything néven lájkoltalak és osztottam meg a játékot!:)
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  40. Szia!
    Szeretnék jelentkezni. :) Nikóca T. néven követlek, facebookon Nikoletta Tassi néven lájkoltalak és megosztottam a játékot is! :)
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  41. Szia! Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra. :) Blogon Kamilla Papp néven követlek, Facebookon Kíra Kamilla Papp néven. És facebookon megosztottam a nyereményjátékot.:) Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés