Itt van az ősz, itt van újra... - smink

Sziasztok Lányok!

Franc ebbe a korai őszbe, most már kikívánkozott belőlem. Napsütést követelek, rövidnadrágot és szoknyát, papucsot és balatoni strandolást, lángost és fagyit! Az ősz mondjon le! Na...
Tehát a jelenleg fennálló ősz tiszteletére hoztam egy szolid őszies, földszínekkel készült sminket Nektek.


A mai post kaphatta volna az "amikor a blogger idétlenkedik..." alcímet is, talán ez az első fotó lett a legvállalhatóbb mind közül. Ha nem alszom ki magam rendesen (minimum 8 óra), akkor menthetetlenül idétlen leszek, így alakult ez most is. Tegnap este színházban voltam (már megint), utána pedig mindig fel vagyok pörögve, így csak 1 körül sikerült elaludnom, ellenben 7-kor csörgött a vekker. Miután sikeresen kihámoztam magam az ágyból (először azt hittem csak álmodom az ébresztőt), ezt a kis szösszenetet sikerült összecsapni. A befotózás persze megsínylette az alváshiányt, tehát íme a fotók az álmos és ezért idétlen bloggerről:









A sminkhez az alábbi "eszközöket használtam:


Vááá, még a fotóknak sincs semmi színe. Nyarat akarok és kérem vissza a színeket! :D

Végezetül a mai nap zenéje számomra:



Ezzel kívánok nektek is hasonlóan eszement, szép délutánt!

XOXO: Blondie

Tags:

Share:

12 megjegyzés

  1. Nyárra is simán elmenne ez a smink, annyira jól áll ez a rúzs :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, majd ha kisüt a nap, biztosan előkerül még többször! :)

      Törlés
  2. nagyon jó lett ez a smink :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, pedig minden adott volt, hogy ma nagyon elbénázzam! :D

      Törlés
  3. Ne aggódj, nagyon csinos vagy álmosan is és a smink is szép lett. :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    A rúzs és a pirosítő szépséges! Megtennéd,hogy beírod,hogy miket használtál ezekből? Talán ha jól látom Sleek pirosító és MUA rúzs, na de melyik? :)
    Neked nagyon jól állna, ha barnát is használnál a szemhéjadra, mert nagyon szépen kihozná a szemed színét.
    Mia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Persze hogy beírom, tessék a lista:
      Lioele Beyond the solution BB, MUA Shade 2 púder, Elf primer, Wet'n'wild paletta alap és virágszirom színei, elf tus Midnight színben, Astor Volume Diva Curve me sexy spirál, Catrice szemöldökceruza 04, Sleek Suede pír, Essence Sun club matt bronzer (szőkéknek a világosabb), Catrice Spectaculart highlighter, MUA rúzs 15. Juicy
      Majd jövök akkor egyszer barna sminkkel is! :)

      Törlés
  5. Nagyon tetszik a rúzs <3 A pirosítódban látszik bármiféle használati nyom? Az enyémekben semmi, pedig sokszor nyúlok a Sleekjeimért :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát némi használati nyom marad a pirosítókban, de hogy a mennyisége fogyna, azt egyelőre nem veszem észre, pedig koptatom őket rendesen. :D Sőt, egyik nap még le is ejtettem a Life's a peach-et, ami ugye egy keményebb darab, és semmi baja nem lett! Pedig már láttam magam sírni a romjai felett...

      Törlés
    2. Mázli :-) Nekem is az az egyik kedvencem, én is sírnék, ha baja lenne...

      Törlés