Gondolatok a MUA akciójáról...

Sziasztok Szépségek!

Gondolom sokan hallottatok már a Make Up Academy facebook-akciójáról. Ennek értelmében, amint az oldal eléri az 50.000 like-ot, minden termékükre 50% kedvezményt és ingyenes nemzetközi szállítást biztosítanak a webshopos vásárlások esetében.


Türelmesen vártam sok ezer társammal együtt, hogy elérjük az álomhatárt, ez vasárnap reggelre meg is történt. A webteam közzétette a hírt: hétfőn kezdődik az akció, legyünk résen.
Izgatottan vártam a kódot, amivel érvényesíthetem majd a kedvezményt, végül az is megérkezett.
Itt kezdődtek a problémák: először is a MUA szervere nem volt képes kiszolgálni az ezresével érkező látogatókat, az oldal hihetetlenül lassúvá vált és lefagyott.
Ekkor a team megkért mindenkit, hogy hagyja el a weboldalt, így helyrehozzák a hibákat és mehet majd a rendelés. Nyugodjunk meg, természetesen mindenből lesz készleten. Egy rövid időre végül bezárták a weboldalt is.

Oké, remek, hagyjuk is akkor, majd este visszatérünk erre. Végül 19 óra előtt néhány perccel sikerült visszajutnom, akkor már működött az oldal, bár szintén nagyon lassan.
Itt ért az első meglepetés: mindenre vonatkozik a kedvezmény, kivéve a 30 fontos sminkes bőröndre, ami a szívem vágya volt. Nagy sóhaj, lemondtam róla.
Következő meglepetés a már előre összekészített megrendelésem leadásánál: az ecsetekből elfogyott a készlet. Nem fognak többet feltölteni, mert februárig nem lesz raktáron. Remek...
Újabb meglepetés: a kód érvénytelen... Nyomozás, eredmény: a minimum rendelési érték 30 font. Nagyszerű! Mi a bánatot rendeljek 30 font értékben, ha se bőrönd, se ecsetek, és csak pár rúzst szerettem volna ezeken felül. Szerencsére épp itt volt Kata barátnőm, ketten nagy nehezen összeszedtük a minimumot, leadtam a rendelést, Paypal a barátunk.
Legremekebb meglepetés: a tranzakció végén visszairányítana minket a rendszer a MUA weboldalára, ami .kitaláljátok? - nem elérhető....

Most itt állok kétségek között, a pénzt levették a PP egyenlegemről, de a MUA regemen nem látszik megrendelés. A facebook-oldal szerint nem én vagyok az egyetlen, több százan járhattunk hasonlóan. A webteam végül postolt, küldjük el nekik a a kontaktjukra a tranzakció számát és adatainkat, hogy tisztázzuk a dolgot.

Namost több kérdés is megfogalmazódott bennem. Először is természetesen, hogy mi a helyzet a rendelésemmel. Vajon megkapom-e majd a megrendelt és kifizetett termékeket, avagy készlethiányra hivatkoznak-e?
Vajon mennyi időn belül válaszolják meg az email-emet? Ha sikeres lesz a rendelésem, mikorra várhatom? Ha nem lesz sikeres, mikor utalják vissza a pénzem?

Eleve: micsoda megtévesztés már ez a hónapok óta beharangozott akció, a mindenre érvényes kedvezménnyel, amikor aztán mégsem mindenre érvényes ez a kedvezmény.
Hogy merik az oldal elhagyására kérni a vásárlókat azzal a felkiáltással, hogy "nem kell türelmetlenkedni, lesz minden bőben raktáron" - aztán persze nincs.
Engem még a 30 fontos rendelési limit is felháborított kicsit - nem erről volt szó. Értem hogy a profitra is gondolniuk kell, de a 30 fontot erős túlzásnak érzem.
Aztán itt vannak a gondok a tranzakciókkal, megrendelések érvényesítésével, visszajelzésekkel, tájékoztatással.

Hangsúlyozom, nem csak én jártam így, hanem rengetegen világszerte. Nagyon nagyon csalódott lennék, ha végül mégsem kapnám meg a megrendelt termékeket (volt benne nyereménynek szánt darab is), esetleg a tranzakció körül lennének problémák.

Sajnos most azon az állásponton vagyok, hogy többé nem rendelek a MUA-tól. A palettákat leszámítva a minőség hűen tükrözi a termékek árát, szóval nem lesz nagy veszteség.
Tudom, hogy nem volt kötelező akciót tartaniuk, de ha már felvállalták és beígérték a kedvezményeket, akkor illett volna minden tekintetben felkészülten és korrekten lebonyolítani az egész cécót, mert most sokan keserű szájízzel gondolunk a MUA-ra.

Nagyon érdekel a véleményetek erről, osszátok meg velem a gondolataitokat. Rendeltetek esetleg ebben az akcióban? Sikeres volt vagy akadtak problémák?

Végül bízom benne, hogy szerencsésen rendeződik a dolog, és pár hét múlva csak apró kellemetlenségnek fogom látni a tegnapi incidenst.

XOXO: Blondie

Tags:

Share:

6 megjegyzés

  1. Valóban nem volt kötelező akciót tartaniuk, de az kétoldalú dolog: ha nem tartották volna az akciót akkor valószínűleg még sokáig nem érték volna el az 50000- es számot. Valamit valamiért, mindenki tartsa be amit ígért.Többen jelezték az oldalon, hogy nem fognak többet rendelni és dislike- olták az oldalt. Az én kapcsolatom nagyon friss a MUA- val. Nekem is sikerült egy kedves lánnyal összefognom és összeszedtük többen a rendelési minimumot. De többet valószínűleg nem fogok rendelni! Etikátlannak tartom amit az oldal tett! És szerintem erre valószínűleg ők is rá fognak jönni; lásd a nagy felháborodást az oldalon és többen is úgy nyilatkoztak, hogy nem fognak rendelni. Eddig mindenki arról beszélt és írt, hogy milyen szuper az Undressed paletta, most arról fognak, hogy becsapta az embereket a MUA. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy nm csak én látom így a dolgot, komolyan nagyot csalódtam most. Kicsit olyan ez, hogy adnak is meg nem is. Azért egy ennyire fejlődni akaró cégtől többet vártam, főleg hogy a 25 és 45 ezres akcióiknál is voltak gondok.
      Azért még reménykedem, hogy idővel összeszedik magukat, de jó darabig én sem fogok innen rendelni, ez biztos.

      Törlés
    2. Ha nem szedik össze magukat, akkor többet ártanak a cégüknek, mint használnak. Egyébként amikor mondták, hogy menjünk le az oldalról, akkor én is bezártam és később akartam rendelni. Akkor még úgy volt, hogy Ł15 a rendelési minimum és mindenből lesz. Na persze... én is leginkább ecseteket néztem ki, a blending brusht. Sajnálom is, hogy nincs már. :( Jobb lett volna ha nem hallgatok rájuk és még reggel rendelek! :-)

      Törlés
  2. Rendeltem én is hétfőn délután, a paypal levonta az összeget, de nálam még minden a kosárban van, nem az order historyban. :S Aggódnom kellene? v. ez is a szerver hibája? (Sajnos a fb oldalon nem tudom, hogy vki panaszkodott-e erre, mert az angol tudásom elég csekély...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nona, nálam is ugyanez a helyzet. A FB oldalukon kérték, hogy ilyen esetben küldd el a Paypal tranzakció számát a contact oldalukon keresztül. Elvileg teljesítik majd a megrendeléseket, de jelezni kell. (Elég lassú a menete, én kedd reggel írtam nekik a hétfői rendelés ügyében, és ma kaptam választ. Azzal se mentem sokra, elkérték a Paypal-os számot- amit ugye már korábban elküldtem.) Elég nagy a kavarodás...

      Törlés
    2. Köszi szépen! :) Elküldtem, remélem minden rendben lesz. Főleg, amilyen angol tudásom van, remélem megértik. :D Államvizsgára tanulok és közben ezen is aggódok... kivagyok, remélem 1-2 héten belül azért megérkezik! :)

      Törlés