Villámposzt - Essence Vintage District előzetes

Sziasztok Lányok!

Ahogy az Essence facebook-oldalát olvasgattam, felfigyeltem rá, hogy a VD trendkiadás már kapható Németországban, Nagyon nagyon remélem hogy nálunk is kapható lesz!



A német bloggerek tapasztalataiból is szemezgettem röviden:

A csodaszép pirosító arany mintázata nem teljes egészében arany, csak a felületén fújták be erre a színre, ami szinte az első használattal  lekopik. (Lehet, hogy mégsem kell ez nekem?)


Ugyanez a helyzet a szemhéjpúdereken található mintával (színes pöttyök) is.
A gél-tus egyesek szerint nem eléggé pigmentált és nem vált be tusként, de még szemhéjkrémként sem. (Ajjaj, pedig ezt nagyon vártam...)
A szürke lakkban rózsaszín mikrocsillámok vannak. (Lehet hogy mégis vetek rá egy pillantást.)

(Klassz képek és tapasztalatok ITT és ITT és ITT és ITT .)

Ti is ennyire várjátok már ezt a trendkiadást? Mit szeretnétek feltétlenül megszerezni?

XOXO: Blondie

Share:

2 megjegyzés