Napi haul

Sziasztok Lányok!

Ma nagyon boldoggá tettek a postás és a Rosmann is, nem is bírom magamban tartani az örömömet.
3 Ebay-es csomagom is érkezett, így végre kézben tarthatom a 2 hete megrendelt 5 db Elf szemtusomat (ezek mellé kaptam ajándékba egy fekete, vízálló filces tust is), és a Mabelline tavaszi Color tatto metal kiadásának Inked in pink árnyalatát (e mellé NYC rúzst kaptam ajándékba).



Beugrottam itt Veszprémben a Kossuth utcai Rosmann-ba is, a helyzet a következő: majdnem mindenből van még akciós darab, több is, viszont: ahogy várható volt, a pelyhes és a hello holo fedőlakkokat már kipucolták. Nekem irtó nagy szerencsém volt, a hőn áhított disco disco-ból az utolsó példány sikerült megkaparintanom. Eredetileg az I'm bluetiful lakkot nézte még ki magamnak, de élőben mások voltak ezek a kis szépségek, így végül az I love bad boys jött még velem. Ha már Essence pult, kint vannak már a téli kézkrémek, vettem is egy karamellás-forrócsokis illatút. Nagyon tetszik, és nem volt egészen 450 Ft.

Tesztek majd jönnek a tusokról és a color tatto-ról, sőt talán még a lakkokról is. :)

XOXO: Blondie

Share:

1 megjegyzés