2013 képekben 2. - akikben csalódtam

Sziasztok Szépségek!

Itt van hát a tegnapi bejegyzés folytatása: a termékek, amikben valamilyen oknál fogva csalódtam.
Itt most jóval kevesebb dolog kap helyet, ennek tulajdonképpen örülök is, ezek szerint alig-alig vettem totálisan elbaltázott dolgokat.
Mondjuk olyan holmikat nem vettem ide, amikkel szemben nem voltak nagy elvárásaim, vagy nem vágytam rájuk nagyondenagyondenagyon.

1. A Catrice aktuális Big city life trendkiadásának petrolzöld lakkja, a San Fransisco. (Róla a napokban várható teszt.)
Nem is magában a lakkban csalódtam itt, mert alapvetően szép meg jó, csak alulmúlta a várakozásaimat. Én ugye a promókép színébe (a csodás kékbe) szerettem bele, és az igazi (zöld) lakknak ehhez elég kevés köze van.


2. Avon Anew Rejuwenate Night Sapphire Emulsion
    Nagyon klassznak tűnt a bemutató szövege, napok alatt éveket fiatalodó bőr, extrém simaság és hasonlók. Na jó, azért éveket nem kell még szerencsére fiatalítani a bőrömön, de azért sosem árt egy kis extra kényeztetés. Maga a gél tényleg egy átlátszó gél, és csilivili türkiz szemcsékkel van tele, csodaszép. Az üvege is klassz, masszív, tényleg minőségi. Viszont: ugye ez egy éjszakai gél, önmagában kéne használni. Na ezzel ott kezdődik a problémám, hogy amint felkenem, elkezd iszonyatosan csípni és ez kitart vagy 5 percig (mint az erős paprika). Másrészt meg valamiféle - tényleg feszes - bevonatot képez az arcomon, és nem is szívódik be 100%-osan, így egész éjszaka küzdök hogy a bőrömhöz ragadt párnahuzatot igazgassam. Piszok kényelmetlen, komolyan. Csak úgy tudom elhasználni, hogy a rendes éjszakai krémet felkenem fölé, úgy már elviselhető. (Egyébként a teljes Rejuwenate termékcsaládot használom, és a többi tagjával tökéletesen elégedett vagyok, az eddigi legjobb krémjeim.) Ő sajnos nekem egyáltalán nem vált be, semmi látványos eredmény, és még kényelmetlen meg kellemetlen is.


3. Make Up Academy - Eye primer
    Írtam már tesztet erről a szemhéjalapról, ami ugye a totális csőd kategória nekem. Egyébként ő a leghasznavehetetlenebb termék mind közül, teljesen citrom-díjas.



4. Essence Breaking Dawn part 2. trendkiadás lakkjai és szemhéjtusai
    Hát amennyire vártam ezt a kiadást, épp akkora csalódás volt sajnos. A színek tökéletesek minden terméknél, a kivitelezés viszont nagyon gyengus. A csillámtusok max. fedőtusként használhatók, a lakkok meg nem bírnak ki 2, de néha egyetlen napot sem pattogzás nélkül.



5. Syoss szárazsampon
    Egy rémálom. Két flakonnal elhasználtam belőle, de soha többet. Büdi, de nagyon és nem elég kiadós, viszont cserébe drága és nem is elég hatásos.


6. Lovely termékek
    3 különböző kiadással is próbálkoztam + egy szájfénnyel. Nekem ennyi pont elég volt, hogy többé ne álljak meg a pult előtt. Főleg a Be a chameleon lakkokat nem értem - szupi hogy a speckó fedőlakkra változik a színe, na de hogy minden(!) átlátszó fedőlakkra így reagáljon?! Akkor mi tartsa meg a körmömön, ha meg önmagában egy napot sem bír ki?


És szerencsére itt véget is ért a túra, nagyon örülök hogy nem találtam több felesleges holmit a nagy halom cuccom között. :)

Nektek mi volt az idén, amiben csalódtatok, vagy csak szimplán nem vált be? Nagyon kíváncsi vagyok!

XOXO: Blondie


Share:

0 megjegyzés