Essence pigment - 09 Be my brightsmade

Sziasztok Lányok!

Csak nem bírtam ellenállni a kísértésnek meg különben is rossz kedvem volt, szóval miután betámadtam a kedvenc Rosmann-omat, elhoztam magammal ezt a helyes kis pigmentet. Már hetek óta szemeztünk mi ketten, de eddig sikeresen lebeszéltem magam róla.
Utólag már belátom, kár volt, máris a szívemhez nőtt a kicsike.

Nézegettem több árnyalatot is, de végül egyik sem csábított annyira hogy pénzt is adjak érte.
Ez az árnyalat viszont telitalálat, igazi alapdarab!
Gyönyörű, selyemfényű vaníliasárga. Ilyenem még pont nem volt, de nagyon szerettem volna, jó helyre érkezett.
A nagyon finomra őrölt por egy aprócska, átlátszó műanyag tégelyben érkezik, szerintem nagyon visszafogott a kevés de lényegre törő felirattal. Egyelőre nem tűnik gagyinak a csomagolás, nem repedezik vagy pattog, bírja a kiképzést. Az is szuper, hogy rögtön látni lehet a színt, nem kell kutatgatni a sok kis egyforma tartály között.
A Twilight-os szériával ellentétben az állandó szortiment darabjaiban nem csak egy lyukas kis tető védi a pigmentet a kiszóródástól, hanem egy nagyon praktikus nyitható csukható, tüskés kis tető is. Nekem ez nagyon tetszik, így már könnyen szállíthatóak lesznek a porfestékek is, nem szóródik ki a tartalom fele a tetőbe.
Én úgy szoktam használni, hogy a fedőt felnyitva egy hangyányit kiszórók a csavaros tetőbe, és abban a kis adagba mártogatom az ecsetemet. Tényleg nagyon kevés kell belőle, és így is roppant jó a fedése.
A saját Colour arts alappal használom, így minden gond nélkül bírja az egész napot kopás vagy fakulás nélkül. Szeretem, hogy nem hivalkodó, mégis látványos a szín.

Hoztam róla képet sminkben is, itt a pigmenthez egy sima fekete tusvonalat húztam (fotózás után vettem észre hogy a belső szemzugban jól el is maszatoltam). Szerintem egy ennyire intenzív, mégis elegáns szín önmagában bárhol megállja a helyét, de egy erősebb tusvonallal akár alkalomra is megfelel.

Tényleg csak ajánlani tudom, nem emlékszem a pontos árára, de tuti hogy 900 Ft alatt volt. A tégelye ugyan kicsi, de szerintem ez a mennyiség egy életre elég, főleg ha nem is minden nap használja az ember.

Nem húzom ám tovább, beszéljenek helyettem a képek:










Ti beruháztok rá, vagy valamelyik testvérére? Ha már van Essence pigmentetek, mennyire vált be nektek?

XOXO: Blondie

Share:

2 megjegyzés

  1. Nem fogok venni, mert palettapárti és pigmentellenes vagyok, de tényleg szép a színe :-)

    VálaszTörlés
  2. :) Hát annyira engem sem győztek meg a pigmentek, mint mondjuk egy jó minőségű préselt paletta, de remélem találok még néhány szép árnyalatot ezek között is. :)

    VálaszTörlés