Közelgő szülinap és meglepetés-nyereményjáték!

Sziasztok Lányok!

Közeleg a blog első szülinapja, így úgy gondoltam, megleplek Titeket és most én adok ajándékot egy szerencsés olvasónak.


Hogy izgalmasabb legyen, nem teszem közzé egyszerre az össze nyereményt, hanem apránként töltögetem fel ide a fotókat, tehát érdemes lesz figyelni. :)
Elsőként két csodaszép lakkot mutatok meg a kis csomagból, két csodaszép OPI lakkot választottam ki, teljes kiszerelésben, vadonatújak természetesen. :)


A szabályok a következők, szerintem már ismerős lesz más játékokból:

- legyél a blog GFC nyilvános követője és kommentelj ide a bejegyzés alá (mindegy mit, örülök az építő jellegű kritikának is, de egy "jelentkezem" és az esélyek száma is elég) - ez 1 esély
infó: GFC-n követni a jobb oldalon előbukkanó mini-menüben tudtok

Plusz esélyek szerezhetőek:

-kövess Bloglovin'-on +1 esély (a felső menüsorban találod)
-lájkold a blog Facebook-oldalát (szinten felső menüsoron) + 1 esély
-oszd meg a játékot Facebook-on +2 esély
-tedd ki a játékot a blogod oldalsávjába + 2 esély

A játékot még izgalmasabbá téve következzen a határidő:
-200 feliratkozott GFC vagy Bloglovin' követő elérése
-vagy maximum 2013 december 15. (így karácsonyi ajándéknak is beillő csomagocska érkezhet a fa alá)

Szóval Lányok, kalandra fel: kövessetek, lájkoljatok és megosztani ér! :)

XOXO: Blondie

Share:

93 megjegyzés

  1. Szia!
    Először is örülök a játéknak, és már régóta olvaslak, de most vettem észre, hogy nem voltam a blog nyilvános követője... Csak fészen lájkoltalak régebben.. de most változtattam rajta :D
    Szóval Nikóca T. néven követlek itt.
    Bloglovinon és FB-on Nikoletta Tassi néven. És meg is osztottam a játékot fészen: https://www.facebook.com/nikoletta.tassi
    Szóval összesen 5 eséllyel indulok :)

    CSak így tovább,nagyon jól csinálod amit csinálsz :) PUszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszi a lehetőséget :)
    GFC Fajer Melinda néven követlek.
    Bloglovinon fmelinda9 néven.
    Facebook oldalt likeoltam Melinda Fájer néven.
    A képet egy perc és kiteszem a blogom oldalsávjába: http://pinkmetalprincess.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Előre is boldog szülit, csak így tovább, imádom amit csinálsz, a blogot! :)
    Krisztina Réka Kerekes néven követlek itt (1)
    Kerekes Réka néven követlek Bloglovinon (+1)
    Facebookon Krisztina Réka Kerekes néven lájkoltalak már régebben . (+1)
    És kitettem a blogom oldalsávjába a játékot: http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/ (+2)

    Köszi szépen a játékot, kedves Tőled! :)

    VálaszTörlés
  4. szia!
    Bloglovin követlek Judit Törtei néven (régóta már) 1 esély
    Facebook Judit Nails néven lájkoltam. + 2 esély
    facebookon megosztottam: https://www.facebook.com/judit.tortei/posts/1397248377176385 + 2 esély
    blogom oldalsávjában: http://juditnailpolishblog.blogspot.hu/
    köszi a lehetőséget
    Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A blogodat Judit Törtei néven követem lemaradt :) :)

      Törlés
  5. Szia, de jó, köszönöm a lehetőséget, szép lakkok *-*
    Azrail néven követlek itt és bloglovin'-on is
    Facebook: Rofcsász Eleni
    játékot megosztottam:https://www.facebook.com/rofcsasz?hc_location=stream
    Blogom oldalsávjában kint van a kép és a visszamutató link:http://azrail5.blogspot.hu/
    Igazából nem lehet rád se negatív kritikát írni, csak pozitívat, örülök, hogy újra aktívabb vagy :) Szeretem a teszt bejegyzéseid, és sminkből látnék még többet *-*
    Köszönöm a lehetőséget, Boldog Blogszülinapot! (előre is)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Fanni néven követlek itt és bloglovinon is.
    Összsen 2 eséllyel indulok
    Köszönöm a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  7. Szia, követlek GFC-n L néven és Bloglovinon Szegfű Laura néven, köszi a játékot, szépek a lakkok :)

    VálaszTörlés
  8. Boldog blogszülinapot a blognak! :-)
    PAncsi néven követlek GFC-n, Annamária Prépost néven Bloglovinon, és ugyanezen a néven lájkoltam a blog FB oldalát is
    Valamint a blogom FB oldalán meg is osztottam a nyereményjáték hírét:
    https://www.facebook.com/pages/PAncsi-pipereasztala/196747453835975?ref=hl

    Ha jól számolom ez öt esély :-)

    Szerintem nagyon jó amit csinálsz, én a sminkjeidet és a manikűröket, valamint az elmélyülős bejegyzéseket szeretem nagyon!

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Jelentkeznék.
    Fanni Kereki néven követlek a blogon, bloglovinon és facebookon is.
    összesen 3 esély.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Jelentkeznék a játékra!
    GFC-n követlek rone2122 néven (régóta már) 1 esély
    Facebookon Schmidt Renáta néven lájkoltam a blogod. + 2 esély
    Facebookon megosztottam: https://www.facebook.com/schmidt.renata.7/posts/220048348164389 + 2 esély

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  11. szia ! szeretnék jelentkezni :)
    cs.szandraa névne követlek itt, és ugyanezen vagy csszandraa néven bloglovinon +1
    én változtatnék a blog kinézetén egy kicsit :))

    köszi a lehetőséget ! :)

    VálaszTörlés
  12. Szia, jelentkeznék a játékra: o néven itt, mucci néven a bloglovinon és Orsi Lénárdként pedig a fb-on követlek. Az én véleményem is az, hogy kicsit kezdetleges a kinézet... Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  13. Szia, én is szeretnék jelentkezni. :)
    Julcsi néven követlek a bloggerben, Kanczler Julianna néven a bloglovinon, Kanczler Julcsi néven pedig a facebookon. Kiraktam az oldalsávba a játékot :) http://szamocaszedo.blogspot.hu/ .
    Építő kritikának szeretném megjegyezni, hogy nincs oldalsávod, hiányolom :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Sajnos a dinamikus nézetek nem támogatják a klasszikus oldalsávot, a felső menüsorról el tudod érni a korábbi funkciókat; illetve jobb oldat a keskeny fekete sávra állva előbukkan egy mini-oldalsáv. :)

      Törlés
  14. Szió~
    Nagyon szeretem a blogodat, szerintem mind tartalmileg, mind dizájnilag a toppon van :)
    Ez a nyereményjáték pedig szupernek ígérkezik, szeretnék én is jelentkezni~
    blogodat Andi K. névvel követem GFC-ben is és Bloglovin'-on is.
    A Facebook oldaladat lájkoltam az én oldalammal, az Andicreative-val és a normális Andi Kálmán profilommal is.
    Megosztottam az Andicreative oldalammal a játékot Facebookon.
    Köszönjük :)
    További szép napot,
    Andi

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Köszi a játékot, és gratula az egy évhez! Még a hétköznapi körmös kihívás alkalmával találtam a blogodra, és azóta is szeretem. :)
    Thimmyke néven követem a blogod a itt. :)
    Thimmyke néven követlek bloglovinon
    Thimmyke-lakk kuckója néven követlek FB-on.
    Megosztottam a játékot FB-on: https://www.facebook.com/Thimmyke.lakkjai/posts/590623024317177
    És oldalsávba is kikerült a játék, valamint posztban is: http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2013/10/jatek-blondie-nal.html
    Szép estét!
    Timi

    VálaszTörlés
  16. - legyél a blog GFC nyilvános követője és kommentelj: Kurdy Zsuzsanna néven követlek, és szeretnék jelentkezni a játékra :)
    -kövess Bloglovin'-on - Kurdy Zsuzsanna Dóra néven követlek
    -lájkold a blog Facebook-oldalát - Kurdy Zsuzsanna Dóra néven like-oltam
    -oszd meg a játékot Facebook-on - https://www.facebook.com/sklatyenom/posts/733346543357948

    Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  17. Szia! én GFC-n Violetta Kovács néven követlek,, Bloglovinon pedig Violetta09-néven. Facebookon Kovács Violetta
    néven likeoltalak

    VálaszTörlés
  18. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra. djkatybeauty.blogspot.com néven követlek, remélhetőleg a bloglovinon is ezzel a névvel. A FB-oldalt lájkoltam, de a blog oldalával, amit nem fog jelezni Nálad, mert a FB ennyire király... A blogon több smink és outfit érdekelne, mert amúgy rendben van, ahogy van :-)

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    Köszi a játékot, szuper izgalmas:). Még sosem volt opi lakkom, nagyon reménykedem:)
    Bloglovin'-on és facebookon is Kiglics Tímea néven követlek, és megosztottam a játékot is blog oldalsávban (raindropsinsunshine.blogspot.com) és facen is.

    VálaszTörlés
  20. Szia, először is WOW! Nem sok bloggerina tesz opi lakkot a nyereménybe :D Nagyon örülök,és bárki is nyeri nagyon szerencsés lesz! <3
    Nagyon szeretem a blogodat sokat szoktam olvasni,de nem nagyon szoktam feliratkozni,mert Púderpamacsról úgyis mindig ide találok :)
    Egy kis építőjellegű: Nem nyerte el a tetszésemet a blog kinézete :( Nem annyira áttekinthető,de persze előbb-utóbb megszokom :D
    Bloglovin'-on Tamara Rajzó névvel követlek,Itt : Mia&B névvel (ez lehet változni fog!) Facebookon Tamii Rajzóként likeoltam és osztottam a bejegyzést.
    5-eséllyel indulok! Még egyszer köszönöm (köszönjük) a nyereményjátékot!!!

    VálaszTörlés
  21. Szia!

    Boldog blogszülinapot előre is!
    Monika néven követem a blogodat, bloglovinon KisfeketeCica, facebook-on pedig Kisfekete Cica néven. Meg is osztottam a játékot: https://www.facebook.com/kisfekete.cica/posts/211581182353988
    Ha jól számoltam ez 5 esély.
    Nekem egy picit fura ez a kinézet, hogy új ablakban jelennek meg a posztok, néha véletlen kikattintok belőle :) de megszokható :)
    Köszi szépen a lehetőséget :) és további sok-sok olvasót kívánok! :)

    VálaszTörlés
  22. jajj de szépségesek :) GFC-vel követem a blogodat Lora néven, bloglovinnal pedig Lora / loracska (nem tudom mleyik látszódik) néven. :)

    ez az új sablon viszont nagyon nem jön be, felül sem működik mindig a menüsor nekem :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, én is tapasztaltam hogy vannak problémák a dinamikus nézettel, szóval váltottam. Remélem nektek is tetszeni fog az új külső. :)

      Törlés
  23. Szia, köszi a játékot! :)
    GFC: Franciska,Franya néven, Bloglovinon Vezekényi Franciska néven követlek, a FB oldalt pedig Franci Vezekényi néven lájkoltam.

    VálaszTörlés
  24. Boldog Blogszülit! :)
    Szeretnék jelentkezni a játékre:
    Elíz néven követlek.
    Fb-on Divat, szépség és a többi néven lájkoltam az oldalt.
    Ugyanezen a néven megosztottam fb-on: https://www.facebook.com/divatesatobbi/posts/457897067663393
    Bloglovin'-on Elíz Csomós/Divat, szépség és a többi néven követlek.
    Kitettem a blogom oldalsávjába a játékot: http://divatesatobbi.blogspot.hu/
    Tetszik ez az új blogkülső :)
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    Most találtam a blogodra és eddig nagyon tetszik, szuper a játék, engem már a két OPI lakkal levettél a lábamról :P
    GFC-n és Bloglovinon Glitterfinger Lexa nével követlek.
    Facebookon Glitterfingersss néven, megosztottam a játékot: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=440672619375473&id=390335211075881
    És a blogom oldalsávjába is kitettem a képet :) http://glitterfingersss.blogspot.hu/
    Ha jól nézem megszereztem az összes esélyt :) Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  26. Szia (:
    Szeretnék jelentkezni a játékra. (:
    Henii Gellén néven követlek GFC-n, Bloglovinon, és lájkoltam a Facebook-os oldalt. (:
    Köszönöm a lehetőséget! :D

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Előszöris gratulálnék a közelgő blogszülinaphoz! :)
    A blogot GFC-n FranCiiska néven követem.
    Bloglovin'-on ciiska néven, Facebookon Ciska Fischer néven követlek/lájkoltalak.
    Megosztottam Facebook-on: https://www.facebook.com/franciffka/posts/4895128395848
    És kiraktam a blogom oldalsávjába: http://unalomuzesalapfokon.blogspot.hu/

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  28. Sziaa!
    Szeretnék jelentkezni
    Dalma ( : néven követlek itt.
    Köszi a lehetőséget! : )

    VálaszTörlés
  29. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    Regina néven követlek a blogon.
    Bloglovin-on is Regina néven követlek.
    A blog Facebook oldalát Regina Nagy néven lájkoltam.
    A játékot megosztottam Facebookon.

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  30. Szia!
    Nagyon boldog szülit!! További sok sok évet! =)
    GFC-n Asarys néven követlek.
    Bloglovinon is Asarys néven.
    Facebook oldalt likeoltam és meg is osztottam, Néző Zsuzsa néven.
    Köszi a lehetőséget!!! =)

    VálaszTörlés
  31. Szia, köszi a játékot :) Réka Réka P. néven követlek gfc-n és bloglovinon is( +1 esély)
    -lájkoltam a blog Facebook-oldalát (Papanecz Réka) + 1 esély
    kitetem a játékot a blogom oldalsávjába + 2 esély rekablogol.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  32. Szia! Én is szeretnék jelentkezni :)
    Már jó ideje követlek GFC-n Nóra néven,
    Facebook-on Nora Pirosként lájkoltalak be az előbb,
    Bloglovinon pedig Alanoraként követlek.
    Ez összesen 3 esély :)

    VálaszTörlés
  33. Szia!:) Köszi a játékot!
    Pillangó szivárványszín néven követlek itt, a facebookon pedig Gulyás Regina Olcsi. Ezen kívül szivarvanyszinpillango.blogspot.com oldalon találod a nyer.ját. képét:)

    VálaszTörlés
  34. Szia! :) Jelentkezem én is a játékra, nagyon szuper nyereményeket hoztál össze és ezúton is boldog blogszülinapot kívánok! :)
    Gabriella Ember néven követlek mindenhol (blog, bloglovin, facebook)! Azaz 3 esélyem van, ha jól számolom! :)
    További sok sikert kívánok a bloghoz! :))

    VálaszTörlés
  35. Szia!Enis jelentkezni szeretnek.Boldog blogszulinapot!
    Gfc es bloglovinon kovetlek Krisztinka nevvel.
    Koszike

    VálaszTörlés
  36. Hali! Blogon Málnahab néven,Facebookon és Bloglovinon Hajdu Zsófii néven követlek! :)
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  37. Szia! Jelentkeznék a játékra, csibagi néven követlek, 1 esélyem van :)

    VálaszTörlés
  38. Szia!

    Jáger Zsófi néven követlek: bloglovinon, itt és facebookon. Megosztva facebookon
    összesen 5 esély :)

    üdv Szofi-Édesített élet

    VálaszTörlés
  39. Szia! GFC-n Váczi Ági, Bloglovinon ÁgnesVáczi, Facebook-on Ágnes Váczi néven követlek.
    Megosztottam fb-on a játékot: https://www.facebook.com/agnes.vaczi.7/posts/507088542720753.
    Így összesen 5 eséllyel indulok :)
    További sok sikert kívánok Neked! :)

    Köszi a játékot!

    Üdv: Váczi Ági

    VálaszTörlés
  40. Szia!

    Itt és Bloglovinon is CRaPTRaSH néven követlek, facebookon Orbán Klaudia néven, meg is osztottam (https://www.facebook.com/CRaPTRaSH/posts/728387813843660) és a blog oldalsávjába is kitettem (craptrashvilaga.blogspot.hu), így összeszedtem mind a 7 esélyt. :]

    Köszönöm szépen a lehetőséget, és igazából nagyon kritikát nem tudnék mondani, mert szeretem a blogod, max. hogy írjál minél gyakrabban, mert nagyon jó felé haladsz! :]

    VálaszTörlés
  41. Szia!A blogodat gabcsy néven követem,Bloglovin'-on gabcsyyii néven,face oldaladat Gabriella Szöllősi néven lájkoltam :D,összesen 3 esélyt szereztem :)

    VálaszTörlés
  42. Szia! Király a nyereményjáték!! :))
    Liza Magyar néven követlek.
    Liza Magyar néven követlek bloglovinon.
    Liza Magyar néven követlek Facebookon.
    Megosztottam a játékot Facebookon: https://www.facebook.com/liza.magyar/posts/683638668320654
    Kitettem a blogom oldalsávjába: http://lizalakkjai.blogger.hu/

    Köszi szépen a játékot!! :))

    VálaszTörlés
  43. Szia!
    Jelentkeznék:)

    Nyilvánosan kövelek, GFC-n,és Bloglovinen is. :) ( Ibolya Janko)

    Fb-t likeoltam Ibolya Janko néven, és megosztottam a játékot :)
    kitettelek oldalsávba : www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    összesen 7 esélyem lett ,mert mindent teljesítettem :)

    köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  44. Szia!
    Itt bloggeren nem tudlak követni , mert nem mutatja ,hogy lehet.:( Fb-n a szüleim fognak lájkolni (Andrea Halasy-Kiss & László Somogyi). Oldalsávba kiteszem : http://dollysnailshungary.blogspot.hu/ .:)

    VálaszTörlés
  45. Szia Drágám! :)

    Ezúton jelentkezem :)
    - GFC nyilvános követője és komment (+1)
    Plusz esélyek szerezhetőek:
    -Bloglovin' (+1)
    -facebook-oldal lájk (Saját profillal és a blogéval is. 1+1? :D)
    - Facebook megosztás (saját+blog profilja) (+2)
    -Oldalsáv: http://crazyladystar.blogspot.hu/ (+2)
    A nevemet meg remélem tudod :D

    VálaszTörlés
  46. Szia! Szeretnék jelentkezni. :)
    -Kati néven követlek
    -Bloglovin-on J. Katalin néven
    -Kitettem a blogom oldalsávjába: http://lassandebiztosan.blogspot.hu/
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  47. Szia!

    Szeretnék jelentkezni én is! :)

    GFC-n Niki Strawberrykiss néven követlek.


    Plusz esélyek:

    Bloglovin-on Nikoletta Csipai néven követlek
    Like-oltam a FB oldalad Csipai Nikoletta néven
    Osztottam FB-on: https://www.facebook.com/nikoletta.csipai/posts/750758654950555
    Kitettem a blogom oldalsávjába: http://xstrawberrykissx69.blogspot.hu/

    Köszi a játékot! :))

    VálaszTörlés
  48. Szia :)

    Szeretnék jelentkezni én is a nyereményjátékodra :)
    GFC-n nikkii néven követlek.
    Bloglovin-on Niki Horváth néven.
    Kitettem a játékot a blogom oldalsávjába: www.nikkiifashion.blogspot.hu

    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  49. Szia, jelentkezem a játékra :)
    Mandragóra néven követlek itt, facebookon pedig Toldi Katalin néven.
    Köszi a játékot :) Izgulás induuul!

    VálaszTörlés
  50. Szia :) Szeretnék jelentkezni.
    GFC-n Vivi♥ néven
    Bloglovinon Vivien néven követlek.
    Köszi a lehetőséget !

    VálaszTörlés
  51. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    Soledad néven követem a blogod.
    Facebook-on Rita Szlovencsákként lájkoltalak és megosztottam a játékot.
    Köszi a lehetőséget ! :)

    VálaszTörlés
  52. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    Soledad néven követem a blogod.
    Facebook-on Rita Szlovencsákként lájkoltalak és megosztottam a játékot.
    Köszi a lehetőséget ! :)

    VálaszTörlés
  53. Szia!
    GFC: Petra világa
    Bloglovin: Petra világa
    Facebook: Czellár Petra

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  54. Szia! :)
    Már régen teljesítettem a feltételeket:) Orsi Szemán néven követlek itt, bloglovin'on pedig Sz. Orsiként. Fb oldalad Orsi Szemán néven lájkoltam.
    Nagyon tetszett a géllakkozásról szóló posztod, remélem még olvashatok ebben a témában Nálad:)
    Tetszik a blogod, szép letisztult vonalat képvisel:)
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  55. Szia!

    Szeretnék jelentkezni én is! :)

    GFC-n jeriko rózsája néven követlek.
    Bloglovin-on Noémi Bányai néven követlek
    Like-oltam a FB oldalt Noémi Bányai néven
    Osztottam FB-on: https://www.facebook.com/emi.banyai/posts/620659231309468

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  56. Szia!

    Szeretnék jelentkezni én is a játékra :) GFC-n Cintia Tekla néven követlek, Bloglovinom Cintiaként, és Kovács Cintia néven likeoltam a Facebook-oldalt :)

    VálaszTörlés
  57. Szia!
    Köszönjük a játékot! Szeretnék jelentkezni.
    GFC-n bkata néven követlek.
    Bloglovinon és facebookon Bácskai Kata néven követlek

    VálaszTörlés
  58. Sziaa:)
    Jelentkezni szeretnék a játékra!
    Petra Toldi néven követlek itt és bloglovinon, Petra Toldi névvel likeoltam a facebook-os oldalad:)
    Kitettem a képet a blogom oldalsávjába: http://mynailsp.blogspot.hu/
    Köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  59. Szia! Én is azért írok, mert jelentkeznék a nyereményjátékra!
    - bobika94 néven követlek (de ha ezt esetleg nem találod, akkor die_ler néven leszek :)
    - a facebook-on andi hüse néven követlek
    - bloglovinon wonderful-fleur néven követlek
    kitettem a játék képét: http://wonderful-fleur.blogspot.hu/

    Köszönöm a lehetőséget!! :) Szép napot!

    VálaszTörlés
  60. Szia!
    Nagyszerű játék!!
    GFC: Zsuzsa Vámosi
    Facebook: Zsuzsa Vámosi
    Bloglovin': Zsuzsa Vamosi
    Köszi:))

    VálaszTörlés
  61. Szia.
    GFC:Tarjáni Fanni
    Facebook:Fancsuu Tarjáni, megosztottam, követem.
    Bloglovin:Tarjani Fanni

    VálaszTörlés
  62. Szia!
    GFC-n fairyland néven követlek, ahogy bloglovinon is. Facebookon Ssq Kri néven lájkoltam az oldaladat, és kitettem a blogom oldalsávjába a játékot http://fairyland088.blogspot.hu/. összesen 5 esélyem van :)

    Nálam is épp játék van, ha van kedved jelentkezz :)

    VálaszTörlés
  63. Szia! Hagi néven követem a blogod, plusz eséllyel nem rendelkezem, de nagyon tetszenek a bejegyzéseid, divat témában több mindent olvasnék:) Köszönöm a lehetőséget:)

    VálaszTörlés
  64. Szia!

    Köszi a játékot, én is jelentkeznék. Ha jól számoltam, akkor 5 eséllyel indulok :)
    zizitim néven követlek itt és bloglovin'-on is
    Facebook: Tímea Vass
    FB-on megosztottam: https://www.facebook.com/timea.varvari?hc_location=stream
    Tetszik a blogod, minél több körmös, sminkes, tesztes bejegyzést látnék szívesen. És ez az otthoni géllakkozás mozgatta meg most nagyon a fantáziámat. Lehet, hogy ez ügyben még megkereslek majd levélben ;)
    További sok sikert a blogoláshoz!

    VálaszTörlés
  65. Szia! Dream néven követlek és olvasnék például körömlakk elkészítés lépésről lépesre.

    VálaszTörlés
  66. Szia!
    Először is: köszönöm a lehetőséget, boldog blogszülinapot! :-)
    KingArt Design néven követlek itt, Pajorné Balogh Kinga néven pedig a bloglovinon és a Facebookon is + megosztottam a játékot a Face-en.
    Üdv: Kinga, Szfvár

    VálaszTörlés
  67. Jelentkezem, Dorka Nagy néven követlek :).

    VálaszTörlés
  68. ( a GFC-n ). A Facebook oldalat likeoltam és a bejegyzést meg is osztottam ugyanezen a néven.

    VálaszTörlés
  69. ( a GFC-n ). A Facebook oldalat likeoltam és a bejegyzést meg is osztottam ugyanezen a néven.

    VálaszTörlés
  70. Szia!
    Köszönöm szépen a lehetőséget!
    Mesy néven követlek a blogon
    Facebookon Emese Darai néven követlek és megosztottam a játékot https://www.facebook.com/emese.darai?hc_location=stream
    Kitettem a blog oldalsávjába http://testverkodex.blogspot.hu/
    Nagyon tetszik a blogod :)

    VálaszTörlés
  71. Köszi a lehetőséget! :) <3
    GFC és Facebook: Rio Blake
    Bloglovin': blackbutterfly
    https://www.facebook.com/crazyrio/posts/602665633102980

    VálaszTörlés
  72. Szia!

    Manna (mannakörmök) néven követlek itt. Már régóta követőd vagyok, csak valamiért nem tudtam kommentelgetni. Imádom a haulos bejegyzéseidet, na meg persze a körmösöket is. ;)
    Bloglovinon is Manna (mannakörmök) néven követlek.
    Marianna Kovács és Mannakörmök néven is lájkoltalak.
    Meg is osztottam: https://www.facebook.com/mannakormok/posts/255138857970857
    Kiraktam a blogom oldalsávjába is:
    http://mannakormok.blogspot.hu/

    Köszi a lehetőséget! :))

    VálaszTörlés
  73. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra.
    Enikő Széles néven iratkoztam fel itt és bloglovinon is.
    Enikő Széles néven lájkoltam az oldalt facebookon.
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  74. Kemiviki néven követem a blogod itt és blogloveinon. Facebookon Viktória Major néven.
    Kitettem a blogom oldalsávjába a képet visszamutató linkkel együtt: http://wowoskiscsaj.blogspot.hu/

    Köszönöm szépen a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  75. Szia:)
    Vanda Nagy néven követlek itta blogon és Bloglovinon is.
    Ezen a néven lájkoltam a fb. oldalt.
    És facebookon megosztottam itt a link: https://www.facebook.com/vanda.nagy.359/posts/577774448981513
    Ez 5 esély lenne! További jó szerkesztést! ;)

    VálaszTörlés
  76. szia. jelentkezni szeretnék a játékra. Boglárka Kérges néven követlek itt és bloglovin'.
    ezen a néven lájkoltam a facebook oldaladat, és meg is osztottam a játékot : https://www.facebook.com/boglarka.kerges/posts/473328622703602
    köszönöm a lehetőséget

    VálaszTörlés
  77. Szia! :)
    Jelentkezni szeretnék a nyereményjátékra!!

    Turcsek Gabriella néven követlek itt a blogon. (1 esély)

    Plusz esélyek:
    - bloglovin-on is Turcsek Gabriella néven követlek (1 esély)
    - Facebook-on Turcsek Gabriella néven követlek: https://www.facebook.com/gturcsek (1 esély)
    - Facebook-on megosztottam a játékot: https://www.facebook.com/gturcsek (2 esély)
    - a blogom oldalsávjába kitettem a játékot: http://gabcsi-blogja.blogspot.hu/ (2 esély)

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  78. Köszi a lehetőséget, jelentkeznék a játékra.
    Volt padtársad.

    TE

    VálaszTörlés
  79. Szia,
    jelentkeznék a játékra. zsuka néven követlek.
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  80. Szia! Csak ma találtam rá a blogodra - pont a nyereményjáték miatt.
    Követlek itt (1), bloglovinon Kinga Sz. néven (+1), The Classy Cat néven követlek Facebookon (+1) és meg is osztottam a linket (https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=679466045420340&id=618386801528265) (+2).
    Kíváncsian várom a végeredményt :)

    VálaszTörlés
  81. Kinga néven követlek igaz csak mostantól ,de jobban szeretek követés nélküli megfigyelő lenni, de hát a szabályok nem ezt kérték :) Jelentkeznék ! köszönöm :))

    VálaszTörlés
  82. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra!
    Gfc-n Leskó Krisztina néven követlek, Facebookon szintén, bloglovinon is. (muszkovit), ez így három esély. Köszönöm a lehetőséget:)
    Előre is boldog Blogszülinapot:)

    VálaszTörlés
  83. Szeretnék én is jelentkezni..nem is tudtam,hogy játék van nálad, általában tabletről netezek és nem látszik az oldalsáv o_O
    Lengyel Zsófia néven köveltek Gfc-n.
    +1 Bloglovin: 2s0fia
    +Zsófia Lengyel néven FB-n
    +2: megosztottam a hírt Fb-n : https://www.facebook.com/zsofia.lengyel.zsl/posts/679559318743144

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És lemaradt, hogy köszönöm a lehetőséget! :)

      Törlés
  84. Szia! Szeretnék jelentkezni. :)

    A blogon Daura néven követlek.
    Bloglovin': Dóra (@doorathea) (+1)
    Facebook: Daura's unframed poetry (+1)
    Megosztottam: https://www.facebook.com/unframedpoetry/posts/621084614620634 (+1)
    És kitettem az oldalsávba: http://unframed-poetry.blogspot.hu (+1)

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  85. Szia! :)
    Szeretnék jelentkezni a játékra. :)
    Itt agnes, facebookon pedig Ági's nails néven követlek. Illetve fb-on meg is osztottam a bejegyzést. (5 esély)
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. vagyis 4 esély, bocsi a matekom már nem a régi xDD

      Törlés
  86. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra, 93 dorisz néven követlek GFC-n, Bloglovinon Bélafi Dóra néven. Lájkoltam a facebook oldaladat (BeautyManiac Blog) és megosztottam a játékot face-en és oldalsávban:
    https://www.facebook.com/BeautyManiacBlog/posts/563854430370493
    http://beautoholic.blogspot.hu/
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  87. Szia! Szeretnék jelentkezni. Követlek facebookon (Bene Kinga), hirdetem a nyereményjátékot a blogomon (kingabeauty.blogspot.hu) és feliratkoztam a blogodra

    VálaszTörlés
  88. Szia! :) Először is gratulálok az első blogszülinaphoz, még nagyon sokat kívánok! :))
    Likeoltam az oldalt Audrey E. néven, Audrey néven pedig feliratkoztam GFC-n, és ugyanígy követlek bloglovin-on. Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés