Karácsonyi körömkihívás 3. - Ünnepi édesség

Sziasztok Szépségek!

3. forduló, ünnepi édesség... na itt azért kicsit agyaltam, mi is lenne a megfelelő. Aztán kiszúrtam, hogy a karácsonyi körömnyomda-lemezemen van egy candycane stick minta is. Innentől nem volt kérdés, hogy őt vetem be. A fehér minta egész jó lett. Közben sajnos rájöttem, hogy a S-he lakkokat nem körömnyomdázásra találták ki, így a fehér alapon piros minta kicsit béna lett, de hát ez van, piros nyomdázó lakkom még nincs sajnos
Csak hogy ne legyen olyan unalmas, feldobtam két Fimo gumidísszel is, ami a bejglit hivatott szimbolizálni.
Meg egy kis csilláporral itt-ott, ami viszont nem akart a Jóistennek sem megtapadni a lakkomon. Hiába, ilyen ez a popszakma...
A végeredményt itt láthatjátok:








És amiket használtam:


Fimo cukorka 
Karácsonyi körömnyomda lemez
 S-he quick dry 363 - piros
Maybelline mini colorama 51 - french white  l

Silcare piros glitter
Essence BTGN fedőlakk

Időközben elkapott engem is a mattítási láz, de nem találtam a mattító fedőlakkot az Essence állványán. Ez ilyen speciális kiadás volt, vagy az állandó szortiment része? Tudnátok segíteni, hogy hol tudnám beszerezni?

Visszakanyarodva a kihíváshoz? nézzétek meg a többiek munkáit is! :)

XOXO: Blondie



Share:

3 megjegyzés