Karácsonyi körömkihívás 4. - Inspiráció

Sziasztok Szépségek!

Újabb rész a körömkihívásból: inspiráció. Tulajdonképpen szabad kezet kaptunk most a karácsony témakörében. Felhasználhattuk a kedvenc karácsonyi filmünket, mesénket vagy könyvünket.
Elcsépelt-e vagy sem, nem tudom, nekem mindenesetre Rudolf, a piros orrú rénszarvas ugrott be elsőnek. Átgondoltam a kivitelezést, és meg is maradtam nála, egyből előkaptam a kevésbé kreatív, ám roppant mutatós karácsonyi matrica-szetteket. Szabad kezet a kisujjam körménél látható, 3D hatású piros lakkpöttynél használtam csak - ő lenne Rudolf világító, piros orra. :)

A végeredményt itt láthatjátok:










Amiket használtam:

Essence Breaking dawn 2  - 03 A piece of forever
Miss sporty lasting colour - 406 - a piros pötty 
körömmmatricák

Nektek hogy tetszik? :)

XOXO: Blondie

Share:

4 megjegyzés