Partysmink lilával

Sziasztok Szépségek!

Közelednek a karácsonyi bulik, ezért egy esti/alkalmi/partysminket hoztam ma Nektek. imádom a lila színt, szerintem zöld szemhez igazán jól megy, kiemeli a színét. Nem lesz nagy meglepetés: az UD The Vice palettája inspirált. A mozgó szemhéj belső kétharmadára az UD Flash árnalata kerül, erre a szemhéj középső részére még felvittem  az UD Vice árnyalatát, a külső V-be pedig az Essence Breaking Dawn 2. lila pigmentje (Alice) került.. Alaposan összedolgoztam őket, és a felső tusvonalat kihúztam az Avon lila, csillámos szemceruzájával. Erre kísérleti alapon felvittem az Essence Twilight kollekciójának lila csillámos tusát. Ezt ugye a bemutatásában eléggé leírtam. Most meglepett, így nem is volt olyan rossz, adott egy finom, enyhe csillogást. Spirál felülre. A szemem alá fénykorrektor került, majd alsó szempillatőbe ismét a lila Avon cerka. Erre már nem húztam csillámokat, elmaszatoltam. Ezt még feldobtam a Flash-el, így szép füstös hatása lett. Alul spirál, és már kész is. Mármint a szemem. :)
Ezután jött a BB krém, erre a púder és a pirosító. Utolsónak a szemceruza, nem tudom miért maradt a végére.
A highlighter-t meg elfelejtettem. Vannak bajok...  Vannak ám, mert elfelejtettem a szájfényt, illetve a rúzst. Nem tudtam dönteni, melyik mutat jobban hozzá.

Íme azonban a végeredmény. Nektek hogy tetszik?











Közreműködtek:


Elf szemhéjalapozó
UD - Vice
UD - Flash
Essence Twilight  Breaking dawn 2. - Alice had a vision - again pigment
Maybelline The Falsies - Black Drama szempillaspirál
Sleek Luminaire fénykorrektor - 02
Avon glimmerstick diamonds - sugar plum
Essence Twilight  Breaking dawn 2. - Alice had a vision - again csillámos szemkihúzó
Essence Eyebrow designer - 04 blonde
Missha m Signature - 23
Rimmel Stay matte - transparent 001
NYC Liyuid lipshine - 625 crystal pink
Essence rúzs - 42 fairytale

XOXO: Blondie

Share:

1 megjegyzés