Karácsonyi körömkihívás 1. - fény és fagy

Sziasztok Szépségek!

Beneveztem életem első kihívására, az Aggie és Edina által megálmodott karácsonyi témákban. Az első manikűr témája a "fény és fagy", vagyis csillagok, hópelyhek, jégcsapok és társaik.

Ehhez egy eléggé letisztult lakkozást "álmodtam meg", nem utolsó sorban azért, mert a szabad kézzel való lakkos-rajzolgatáshoz sajnos nincs kézügyességem.

Amiket használtam:

Essence - Vampire1s love - The dawn is broken + Essence Hello holo! SE Topper
gyűrűsujjra: Lovely - Be a chameleon Nr 1.  hópehely matricákkal

És a végeredmény:






A gyűrűsujjamra sajnos nem tudtam fedőlakkot tenni, mert a kaméleonos lakk színe azonnal megváltozott volna, viszont ő volt az aki nekem tökéletes a jég megjelenítésére.

Nézzétek meg a többiek munkáit is, nagyon ügyesek voltak a lányok! :)

XOXO: Blondie

 Loading InLinkz ...

Share:

7 megjegyzés

  1. jó kis köröm lett!! tetszik!! enyémet itt nézheted meg ha érdekel: http://potyszepsegblog.cafeblog.hu/2012/12/01/hopihes-korom/

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon örülök, hogy részt veszel a kihívásban! :) Szuper ötlet volt a körömmatrica, mert így egészen apró, finom kis hópelyheket tudtál a körmeidre varázsolni. A The Dawn is Broken az egyik kedvenc lakkom, de még soha nem jutott eszembe, hogy csillámos fedőlakkot rakjak rá, pedig fantasztikus ötlet! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi Lányok! :)
    Pöty cica: imádom a piros lakkot a hópelyhek alatt, nagyon jó ötlet!
    Edina: én is imádom ezt a lakkot, és a holo topperrel majdnem holografikus lakk hatása van. :)

    Imádom ezt a kihívást, még a béna kis körmeimet is sikerült kidíszítenem! Köszönöm hogy csatlakozhattam! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon édes lett :) Egyre jobban sajnálom, hogy a Dawn is Broken "kimaradt az életemből" :)

    VálaszTörlés