Rimmel Lasting finish Kate matte rúzsok




Sziasztok Szépségek!

Írtam már a Rossmann-ban akciósan vásárolt rúzsokról, őket hoztam ma el bemutatni.
Eredetileg csak a 109-es számú, korallos példányt hoztam el. Megláttam és tudtam, hogy kell nekem. Nem tudjátok még, de vagy egy éve keresem a tökéletes, narancsos korall színű rúzst, eddig eredménytelenül. Nem is hittem volna, hogy csak így szembejön velem. Igazából drogériába sem akartam menni, de előző este - a céges karipartyra való készülődés közben - leesett és ripityára tört a Rimmel Stay matte púderem, úgyhogy muszáj volt pótolnom. Ezzel is szerencsém volt, a 001-es árnyalat akciós volt, pont az enyém, szuper.
Na itt láttam meg a guszta piros csomagolásban a Kate rúzsokat, gyorsan meg is néztem a tesztereket. Nem is volt kérdés, hogy a korallos jön velem.

Maga a csomagolása nagyon szép, letisztult, matt. Igazi vad piros, Kate nevével díszítve. Jól záródik, nem gagyi, utazásbarát. Simán elkocog  a táskámban a többi vacakkal, semmi baja nem lesz. 4 gr rúzst tartalmaz.
A rúzs  eszméletlenül puha, kellemes használni és viselni is. Tényleg matt, nagyon nagyon megszerettem ilyen rövid idő alatt is. Ami kicsit furcsa, az az erőteljes illata. Igazi, békebeli rúzs-illata van, felkenés közben és utána néhány percig is érződik. Ha nem lenne ilyen jó a rúzs, ez lehet hogy kicsit zavarna is, de így elnézem neki. Rajtam kb. 3 órán át klasszul nézett ki, utána viszont foltokban kopni kezdett. Enni még nem próbáltam vele, de azt szerintem rosszul viselné. Apró szépséghiba, hogy a száj körüli apró ráncokba szépen beül, így kénytelen leszek beszerezni a hozzá illő szájceruzát is.

Szóval ő a 109-es árnyalat, nevenincs, korall színű. Erőteljes árnyalat, narancsos hangsúllyal. Megkockáztatom, még így télen is viselhető, én mondjuk nyárra vettem.
Ő lenne az:





Na, ezen felbuzdulva vissza is mentem még délután a 105-ös árnyalatért, ami közben piszkálta a fantáziámat. Kivételesen anyukám is velem tartott, aki ugyan nem nagy sminkes így 60 felé, de ez neki is megtetszett, így egyből 2 darabot vettünk. :)
Ez egy mályvás-barnás-fáradt rózsaszín, nem is tudom pontosan meghatározni. Mindenesetre tipikusan egy mindenhez bevethető darab, szép természetes a végeredménye, mindennapokra tökéletes.




Nektek hogy tetszenek a színek? Kipróbáltátok már a Kate rúzsokat?

XOXO: Blondie

Share:

2 megjegyzés

  1. Tetszik mindkettő! :) lehet én is beszerzek majd egyet, úgyis már máskor is sokat nézegettem a Kate-es rúzsokat!

    VálaszTörlés
  2. Mindenképpen nézd meg, én még mindig gondolkodom a vörös változaton. Olyan igazi piros-piros, nem bordós vagy narancsos, vissza kéne menni érte. :D És a rózsaszínje is nagyon szép, kár hogy nekem totál nem áll jól.

    VálaszTörlés