Colorama lakk karácsonyra - 54.

Sziasztok Szépségek!

Ma a nemrég vásárolt Colorama lakkot mutatom meg nektek. Véletlenül botlottam ebbe az akcióba is és kihagyhatatlannak bizonyult. Nem bántam meg szerencsére, imádom ezt a lakkot! Nekem ő az igazi bogyószín a napos, őszi napokra. Nagyon különleges, tele van apró, zöld és piros mikrocsillámokkal. Száradás után a tapintása mégis tökéletesen egyenletes, sima. Napfényben és villanyfényben is fantasztikusan szikrázik, komolyan imádom! Az egyik legjobb lakk amit mostanában vettem!
4 nap után épp csak kezd kopni a körmeim végéről, nem pattogzik és nem válik le. Száradási ideje átlagos - lenne - , én az Essence BTGN fedőlakkal gyorsítom a folyamatot, így 1 óra alatt kész vagyok alappal, 2 réteggel és a fedéssel is.
Apropó fedés: egy rétegben sem mondanám rossznak, ha kicsit többet viszünk fel belőle a megszokottnál, de két rétegben már tökéletes.

Mutatom a képeket is:







Ő az 54-es árnyalat, ha megtetszett Nektek, ne hagyjátok ki!

XOXO: Blondie

Share:

0 megjegyzés