Megérkezett! Sleek Sparkle 2.

Sziasztok Szépségek!

Végre megérkezett a Sleek Sparkle 2. palettám! Nagyon vártam már, iszonyat kíváncsi voltam Rá.
A Sleek honlapján adtam le a rendelést, nem egészen 15 dollár volt mindennel együtt. Egy nagy alakú, buborékos borítékban érkezett, légipostával, nem egészen egy hét alatt meg is érkezett.

A paletta egy irtó édes dobozban jött, nekem annyira tetszik ez a csili-vili, karácsonyi hangulatú design hogy a megőrzését fontolgatom.



Kibontás után egy hagyományos Sleek palettát találunk benne. Fekete, igényes műanyag, ami mint tudjuk roppant módon gyűjti az ujjlenyomatokat. Nagyon értékelem viszont, hogy a Sparkle 2. megnevezést (a limited edition felirattal együtt) arany betűkkel feltüntetik a paletta elején. Így nem kell mindig forgatni őket, hogy melyik tokban mely színek lapulnak. Belül hatalmas tükör, és a szokásos szivacsos applikátor.




Kibontás után sem ér minket nagy meglepetés: 12 gyönyörű, szikrázó színt találunk benne, a megszokott, magas minőségben. A színek nevei megint csak átlátszó fólián szerepelnek, imádom hogy mindnek karácsonyi hangulatú neve van. :)

Nekem kicsit csalódás volt, hogy ezek a sziporkázó szikrán jobbára csak a színek felszínén találhatóak meg, ahogy haladunk befelé egyre kevesebb lesz belőlük, némelyik színről pedig teljesen eltűnnek.
Mondjuk a magas pigmentáltság kárpótol a legtöbb esetben. A színek állaga és finise is különböző, vannak nagyon kemény és szinte krémes színek is. Némelyik csillog, mások szatén vagy fémes finisűek, némelyik matt.

Két kakukktojást találtam eddig, a karácsonyfa-zöld Mistletoe és a szürkés Glitz & Glamour kevésbé pigmentált, keményebb szín. Nehezebb őket szépen, egyenletesen eldolgozni is.

Nagy kedvencem viszont a Twinkle sötétkék színe, csuda csillámos és olyan pigmentált hogy ihaj! Igazi éjmélykék, mint a csillagos, sötét téli égbolt. Lehet hogy szerelmes vagyok. :)

Nézzük akkor sorban a színeket:

Chocolate Penny - ez egy semleges aranybarna szín, mindennapi nude sminkeket is fel tud dobni, de szerintem önmagában is megállja a helyét.
Blue Spruce - glitteres, közép-türkizkék, inkább nyári sminkekhez tudom elképzelni. Gyönyörűen szikrázik.
Mulled Wine - meleg túnusú rózsaszínes mályvás lilás szín, nem találok rá jobb megnevezést. Az biztos, hogy régóta keresek ilyen színt. Arany glitteres, szikrázik. :)
Truffle - meleg barna szín csillámok nélkül, fényes finissel.
Mistletoe - fenyőzöld szín zöldes glitterrel.
Illusion - meleg tónusú szilvalila, glitterrel.
Festive - rózsaszínes árnyalatú, világosabb szilvalila, ezüst glitterrel.
Gold Ribbon - meleg tónusú, sárgás arany szín fémes finissel, nincs benne csillám. Egy rétegben szép, szolid szín, de építhető.
Glitz & Glamour - sötét barnásszürke szín glitterrel.
Tinsel - fémes finisű világos ezüst, nincs benne csillám.
Twinkle - ahogy fent már írtam: éjmélykék, ezüst glitterrel, csak úgy ragyog!
Starry Night - a szokásos matt fekete, a felszínen csupa glitter, de ahogy haladunk befele ez minimálisra csökken, szerencsére nem tűnik el belőle teljesen. Nagyon izgalmas szín a csillámok miatt!

Jöjjenek akkor maguk a színek, képekben!






A paletta a napokban elérhető lesz a MUP-nál is, ha nem akartok a külföldi rendeléssel bajlódni.

Nektek hogy tetszik a paletta? Meg fogjátok rendelni?

XOXO: Blondie


Tags:

Share:

6 megjegyzés

  1. .egesz jo kis szinek! nekem kulonosen a turkizes es a vilagosabb szilvalila tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igenigen, a türkiz az nagy nyári kedvencem lesz ezt már látom előre! A lilákért meg oda-vissza vagyok, így télen mindig rákattanok a lila színekre, de még nem találtam ilyen szuper, meleg tónusút belőle, mint ők. :)

      Törlés
  2. Hm, ha nem csillog annyira, lehet, hogy nem is veszem meg, kár, hogy a tetején van csak csillogós réteg. :-(

    VálaszTörlés
  3. Nem rossz, de tényleg kár, hogy csak a teteje csillog :(

    VálaszTörlés
  4. Az bizony, a csillám lett volna a lényeg... most feltettem a kéket az ezüsttel próba céllal, de sminkben a kék csillámai nem is érvényesülnek, mintha nem is lenne benne. :(

    VálaszTörlés