Bevállaltam - Anmas Rucci paletta

Sziasztok Szépségek!

 Úgy látszik erőt vett rajtam a vállalkozó kedv, ebay-es ámokfutásaim egyikén botlottam ebbe a palettába, és mivel igen olcsón adták, meg is rendeltem. (13,98 dollár volt, ingyenes szállítással. Valljuk be, igen csak megéri, színenként 35 Ft-ra jön ki az ár.)
Miről is van szó tulajdonképpen? Ez egy nagyszerű dupe-ja a Coastal Scents 88-as warm palettájának. 88 különböző árnyalatot tartalmaz, különböző finissel. Van köztük matt, selymes, szatén, fémes és matt finisű szín is, viszont nevével ellentétben tartalmaz hideg színeket is.
Néhány kicsi pan a fotókon teljesen egyformának tűnt, sőt még élőben is alig van ránézésre különbség. A titok használat közben oldódik meg: felvitel után teljesen mások az árnyalatok. Fura, de jó.

Maga a paletta egy fekete kartonban érkezik. A tok olcsó, fényes műanyag, ujjlenyomat-gyűjtő a javából. Jól záródik, az anyaga miatt azonban utazáshoz nem ajánlom, illetve a mérete sem bőrönd-barát: 3,2 x 16,7 x 1,3 cm.

Kibontás után a tok felső részében egy kis méretű tükröt és 2 db teljesen hasznavehetetlen szivacsos applikátort találunk. A színek az alsó részben foglalnak helyet, keményebb fólia védi őket.
A pan-ek méretén meglepődtem, eléggé aprócskának tűnnek. A gyártó szerint ezért kárpótol minket az, hogy a színek kidomborodó formában vannak jelen, így a mennyiség nem kevesebb egy átlagos, sima pot-hoz képest. Az átmérőjük 1,6 cm a gyári adatok szerint.

Mutatok róla képeket, és egy sminket is hozam amit a paletta színeivel készítettem.
A színek egyébként meglepően jók, erősen pigmentáltak, szemhéjalappal kitartanak 9-10 órát is csíkozódás nélkül. Komolyan meglepődtem , mert ilyen árért cserébe nem várta ennyire jó minőséget. Nagy hibája viszont, hogy erősen porolnak. Némelyik krémesebb színnel nagyon nagyon óvatosan kell bánni, mert könnyen darabokra eshet.







Néhány random swatch:



És a smink:




Majd lesz még smink a palettával, de egyelőre az a helyzet, hogy olyan sok cuccot halmoztam fel, hogy szinte sose jutok a végére.

ha meg szeretnétek vásárolni a palettát, ITT megtehetitek.

XOXO: Blondie

Share:

4 megjegyzés

  1. .elkepeszto hany fele neven jelennek meg ezek a palettak :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem egyre jobban tetszenek ezek a paletták, és ilyen áron meg wow :O :]
    Várok még sok sminket vele:P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesz még smink, csak annyi mindent felhalmoztam hogy sosem jutok a végére. A következő smink a Sleek Sparkle lesz. :)

      Törlés
  3. Na, ez tényleg jó ár érte, én csak a Blush Professional-től és a BH Cosmetics-től rendeltem eddig 88-asat, de mind bevált :-)

    VálaszTörlés