2012 képekben 1. - az én kedvenceim

Sziasztok Szépségek!

Arra gondoltam, megmutatom Nektek azokat a termékeket, amik nélkül nem bírtam meglenni idén, sőt a következő évben is állandó társaim maradnak. A posztnak holnap lesz folytatása, megmutatom majd azokat a kencéket is, amik viszont egyáltalán nem váltak be.

Gyors leszek, mutatom is őket:

1. Szemhéjalapozó - Essence Colour arts
    Az idei év legnagyobb áttörése - számomra - a szemhéjalapok beszerzése volt. Korábban vagy kompakt alapozóra, vagy az Essence I love stage alapjára vittem fel a púdereket. Végülis egyik sem volt rossz, de a felhalmozott speciális kenceficék belopták magukat a szívembe. Sokat vacilláltam melyik is a kedvenc, de mégis a kis kék tubus mellett tettem le a voksom, imádom!


2. Tartós szemhéjfesték - Maybelline Color Tattoo
    Mit is mondhatnék róluk, amit már ne tudnátok? Az arany és bronz színnel húztam ki a nyári kánikulákat, amikor már semmi más nem bírta azonnali lefolyás nélkül a hőséget. Remélem még sokáig kitartanak és beszerezhetőek lesznek. Erősen gondolkozom még a türkizkéken és egy másik - nálunk nem kapható - árnyalat beszerzésén.


3. Szemhéjtus - Avon SuperShock zselés szemhéjtus - Blackened metal
    Az idei évben tértem vissza a szemhéjtusok világába, régóta hanyagoltam őket. Végső kedvencen ez az Avon példány lett, ami egy hétköznapi, dolgozós sminkhez sem túl sok, de nem is túl kevés. Tartós, jó az állaga, szépen kenhető, szeretnivaló.


4. Aranyérmes szempillaspirálom - Maybelline The Falsies - Black drama
    Ez a sokadik példányom belőle, nem is idén kezdtem használni, de amíg létezik, nem fogom leváltani, Időnként becsúszik egy-egy másik spirál a kosárkámba, aztán meg csak várják jobb sorsukat a dobozban a kipróbálás után. Ez van, nekem ő a világbajnok!


5. Szemöldökceruza - Essence eyebrow designer - 04 blonde
    Megint egy első, korábban szemhéjpúderrel korrigáltam a szemöldököm, aztán ahogy szőke lettem, a korábbi porok sötétek lettek. Beszereztem őt és egy Catrice példányt is, őket váltogatom. Szeretem, szuper kis darab, most már nem élet az élet nélküle.


6. BB krémek - Lioele Beyond the solution
    Szintén idén gerjedtem rá a BB krémekre, és a kipróbáltak közül a nyertes ez a kis rózsaszín tubusos példány. Mindennapokra tökéletes nekem, szépen fed, egyenletesen lehet eldolgozni. Biztosan újravásárolom majd.


7. Púder - Rimmel Stay matte - 001 Transparent
    Amíg nem próbáltam, nem értettem mi ez a nagy felhajtás körülötte. Kíváncsivá tett, megvettem és a rabjává tett. Vigyázat, függőséget okoz! :)


8. Highlighter - Essence The Twilight Saga - Breaking Dawn part 2. - 01 Bella's secret
    Már részleteztem a tesztben mennyire jó, és azóta is tényleg csak őt használom. Remélem sosem fogy el!


9. Rúzs - Rimmel Lasting Finish - Kate matte rúzsok
    Nem voltam nagy rúzs-fan tudjátok, de ezek annyira nagyon meggyőztek hogy csoda. Elsőre a narancsos árnyalatát vettem meg (109) de még aznap visszamentem a 105-ös árnyalatért, ami egy igazi jolly joker. Aztán nem telt bele egy hét, és visszamentem a pirosért is (111). Engem megvettek kilóra, na!


10. Elf ecsetek
      Post már volt róluk, azóta is imádom őket. Ár-érték arányban szerintem verhetetlenek. Épp most rendeltem még egy kört néhány darabjából.


 11. Sminklemosó tej - Garnier Essentials - Frissítő sminklemosó tej
       Ez sem az idei év felfedezettje, de ő fog elkísérni 2013-ban is. Olcsó, kiadós, hatékony, szeretem.


12. Szemkörnyékápoló - Avon Solutions vibes - rezgős, golyós szemkörnyékápoló
      Na ő az egyetlen olyan cucc, ami a reggel duzzadt szemhéjamat és a szem körüli bőrt 2 perc alatt lelohasztja és feszesíti. Ha ő nem lenne, bizony néhanap nem tudnék sminkelni sem. Isteni az illata, gyorsan beszívódik és a sminket sem dobja le magáról.


13. Kallos hajápoló termékek
      Ez egy olyan kategória, amiből nem tudok választani. A fodrászom használja őket, és én szép lassan elkezdtem begyűjteni a darabjait. Ez is valamilyen függőség lett, de annnnnnyira jók, és olyan olcsók! Mandulás sampon, tojásos sampon (ezekkel elég heti 1 hajmosás így télen + 1x szárazsampon hét közepén!), tejproteines pakolás, hajfénytej, pumpás Relax balzsam, hajvégápoló, és még biztosan bővül a listám. :)


14. Alaplakk - Essence Studio nails - 24/7 nail base
      Korábban vagy nem használtam alapot a lakkok alá, vagy az Essence málnakivonatos ápolóját tettem fel. Ez a kis üveg viszont belopta magát a szívembe, tegnap meg is vettem a második üvegcsét, jön velem 2013-ba! :)



Hát megint elég hosszú lettem, de ennél jobban nem tudtam leszűkíteni a kört. :) Annyi mindent idevettem volna még, de valahol meg kellett húznom a határt.
Szerintetek kimaradt valami a felsorolásból? Esetleg van olyan, ami a Ti tapasztalataitok alapján érdemtelenül került ide?

XOXO: Blondie

Share:

4 megjegyzés

  1. Szia :)
    Bár én más szemhéjalapozót használok, de szerintem nagyon hasznos termék. Olvastam már erről a termékről is és sokan dicsérték :)
    Ez a Maybelline Color Tattoo szemhéjfesték olyan termék ami bár nekem nincsen, de nagyon érdekel, szerintem jövőre veszek egyet!
    Én most nem Maybelline szempillaspirált használok, de nagyon szeretem őket, mert jók!
    Még nem használtam ezeket a BB krémeket, de még mindig annyira tetszik a kis dobozkája!
    Az ELF ecsetek nekem is nagy kedvenceim :)
    Jó kis poszt lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Neked melyik szemhéjalap vált be?Imádok újakat kipróbálni. :)

      Törlés
    2. Én az Alverde termékét használom. Őt:
      http://kremmania.hu/kremek/alverde-lidschatten-basis

      Törlés
    3. Hallottam már róla, de eddig még csak rosszakat. lehet, hogy most majd teszek vele egy próbát. :)

      Törlés