Lovely haul - glitter lip gloss

Sziasztok Szépségek!

Újabb darab a Rossmann zsákmányból: az első Lovely sminktermékem. Nem bírtam kihagyni, 499 Ft volt akciósan, egy leértékelős kosárban hempergett több társával együtt. Nem volt szívem otthagyni.

A csomagolása masszív műanyag, gagyi fényes díszítéssel, a kupakban giccses művirágokkal.
Maga a szájfény nem hazudtolja meg a glitter elnevezést, akkora csillámok vannak benne, hogy még az ajkaim összedörzsölésekor is elég erőteljesen érzem őket. Az állaga tetszik, elég sűrű, nem folyik össze-vissza. Viselni már nem ennyire kényelmes, valahogy olyan máz-hatást érzek, na. Az ecsete kellemes, a kis szálak nem állnak el, precízen lehet vele dolgozni, mert kicsi a feje. Az illata borzalmas, erős citrom, mintha citromlevet kentem volna fel. Ez nem is nagyon tűnik el, sőt citromíze is van. Kicsit sajnos szárít. Tartóssága épp olyan, mint a legtöbb drogériás szájfényé.

Én a 6-os színt vettem meg, ez egy kellemes sötét rózsaszín, némi barnás felhanggal és több tucat csillámmal:






Összességében nem volt rossz vétel ennyi pénzért, de a tapasztalatok alapján nem fogok újabb kísérletet tenni a Lovely szájfényekkel.
Nektek mi a véleményetek ezekről a termékekről? Vagy magáról a márkáról? Érdemes még próbálkoznom vele?

XOXO: Blondie

Share:

1 megjegyzés

  1. Szerintem nem rosszak a termékeik, bár általában más felé kacsintgattam, mostanában kezdtem megint barátkozni, pl lakkokkal, de nagyon szimpatikusak az új rúzsok, illetve van két duo szemhéjpúderem tőlük, amiket nagyon szeretek :]

    VálaszTörlés