Rossmann haul

Sziasztok!

Egy kis ízelítőt hoztam ma Nektek a Rossmann zsákmányokból.
Jó kis akciók vannak most így karácsony előtt, még hétvégén eljuthattok egy üzletbe, válogatni.



Időközben visszamentem még egy Kate Moss rúzsért, a beszámolókat hamarosan olvashatjátok!

Most az összes Colorama rúzs 599 Ft, Lovely szájfény 499 Ft, körömlakk 299 Ft. A csodaszuper Rimmel stay matte 001-es árnyalata is 1200 Ft alatt volt, épp nem találom a blokkot. Szóval mindenképpen megéri körülnézni, még rengeteg leárazás vár Benneteket!

Megnéztem közben a Catrice SpectaculArt trendkiadását, de a teszterek kipróbálása után végül semmit nem hoztam magammal. Szerintem nem véletlenül volt majdnem érintetlen a display, összesen 2 körömlakk hiányzott. Sajnos a lakkokban nincs semmi különleges, a szemhéjpúderek is csak ujjon szépek, amint felkentem a kézfejemre, szinte semmi színt nem adtak vissza. A rúzsok kínosan szegényesek, mintha egy gyenge szájfényt próbáltam volna ki. Azért nézzétek meg Ti is, hátha csak nekem túl nagyok az igényeim. :)

XOXO: Blondie

Share:

0 megjegyzés