MUA szemhéjalapozó - bevetésen

Sziasztok Szépségek!

A MUA-zsákmány újabb darabja mutatkozik ma be, nevezetesen a szemhéjalapozó.
Imádom a szemhéjalapokat, szinte mániákusan igyekszem kipróbálni minél több fajtát, keresem a tökéletest.
Így került a kiskosaramba a MUA professional eye primer is. Nagy reményeim voltak vele kapcsolatban, már csak a szemfesték-paletták minősége alapján is bíztam benne.
Lássuk azonban először a terméket, aztán jön a véleményem is.

Ízléses fekete karton csomagolásban érkezik a kence, profi benyomást kelt. Kibontás után kezünkbe kerül egy szempillaspirál-méretű fekete henger. Ezen ezüst felirat hirdeti magát. Tetszik. Könnyen nyílik-záródik, csavaros kis kupakja van. A kupak végén szivacsos applikátorral jutunk a krémhez. Elsőre nekem az Elf szemhéjalapom jutott eszembe róla. Bőrszínű, nem teljes fedésű az alapozó, némi selyemfénnyel. Felvitel után színtelenre szárad, a száradási ideje kicsit több az átlagosnál. Illata nincs, vagy csak én nem érzem.
Könnyű felkenni, az applikátor pont elegendő mennyiséget vesz fel a tubusból. Száradás után vittem fel a szemhéjpúdereket. A MUA Heaven and Earth palettáját választottam a tesztek alanyául, gondoltam márkatársak dolgoznak együtt a legjobban. Szépen fel is vette a színeket, kiemelte az árnyalatokat, de azért nem egy UDPP mértékben. Satírozni is könnyű volt rajt, igazából a használatában nem találtam nagyobb hibát.




Elsőre egy hosszú munkanapra vetettem be, nap közben nem is volt időm nézegetni hogy mennyire tart. Gondoltam rossz nem lehet. Aztán hazaértem és 10 óra után belenéztem a tükörbe. Na itt ijedtem meg. A szemhéjpúderből gyakorlatilag semmi nem maradt a mozgó szemhéjamon. A mélyítő-ráncban csücsült egy kis vonalban az egész, összegyűlve. Na itt azért ideges lettem. Ennél még akkor is jobb eredmény kapok, ha egy sima kompakt púder fölé viszem fel a festéket (néha szoktam), vagy csak úgy magában használom.
Lényeg a lényeg: egész napos használatra nem vált be.

Mindegy, azért adtam neki még egy esélyt, nevezetesen egy hétvégi délelőttöt kellett volna kibírnia. Sajnos itt is megbukott. 5 órán át volt rajtam a smink, az eredmény katasztrofális. A festék mintha eltűnt, elpárolgott, lemászott volna a szememről. értem én, hogy csak 2,5 fontba kerül, de ezért a teljesítményért minden fillér túlzás lenne. Hoztam fotókat is az 5 órás használat utáni állapotról.
Döntsétek el magatok, ki akarjátok-e próbálni ezt a primert, mindenesetre én mindenkit óva intek tőle.




Nektek van már tapasztalatotok ezzel a termékkel? Szerintetek melyik a legjobb szemhéjalapozó jelenleg?
Várom a véleményeket! :)

XOXO: Blondie

Share:

0 megjegyzés