Manikűrvadász - 33. forduló



Végre elérkezett ez is, csatlakozhattam a Manikűrvadász kihíváshoz annak 33. fordulójában. Igazán szerencsésnek tartom magam, mert Rúzsnyom Nikitől vadászhattam. Imádom ezt a kezdeményezést, több olyan blogot is találtam, amit eddig nem ismertem és most feliratkoztam, mert nagyon szép és igényes manikűröket láttam a lányoknál.

Nikinél sok-sok olyan alkotást találtam, mit szívem szerint én is viselnék, de beláttam hogy némelyek elkészítéséhez nem elég ügyes a kezem, így a következő gyönyörűségre esett a választásom.


A szabadkezes festegetés nem az én világom, így extra kihívás volt a mivel és hogyan kérdéskör átgondolása.
Cseppet csaltam, a fehér akrilfestékemet égen-földön nem leltem fel (szerintem a gyerek a ludas...), így arany színnel egészítettem ki a csíkokat.

A kis- és mutatóujjamra a Moyra Deep forrest árnyalata került, a középső ujjamon a bronz színt a DM s-e egyik duokróm lakkjával dobtam fel (csak hogy ott is legyen helye a türkizes csillogásnak, míg a gyűrűsujjamra a Bourjois La laque Chair et tendre árnyalata került. A mintához fekete és arany akril festéket és a Moyra metálos bronz lakkját használtam.

Hát így sikerült:





Tájkép csata után:


Remélem sikerül majd felnőnöm a feladathoz, nekem mindenesetre tetszik a végeredmény - is.:)

Ha tetszik a bejegyzés, kérlek iratkozz fel, és ami még fontosabb, nézd meg a többiek munkáit is!


Share:

3 megjegyzés

  1. Nagyon örülök neki, hogy annak ellenére, hogy a szabadkezes festegetés nem a te világod mégis így oldottad meg. :) Nagyon mutatós manikűr lett, tényleg. Szerintem külön jól jött ki, hogy nem használtad a fehéret, sokkal jobban mutat így :) Az a türkiz Moyra lakk pedig egy álom *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Niki, hát dilemmáztam sokat, hogy meg merjem-e mutatni. :D Majd keresek egy jóóóó vékony ecsetet, hátha azzal jobban fog menni a pamacsolás.

      Törlés
  2. nagyon szép mani lett, a Moyra deep forest gyönyörű *.*

    VálaszTörlés