A K-Lips durranás - avagy beálltam a sorba?

(Forrás: allegro.pl)


Nemrég írtam nektek a nagyon várt, matt Avon rúzsos csalódásomról. Nem szerettem volna matt rózsaszín rúzs nélkül maradni, és mivel határozott elképzelésem volt a megfelelő darabról, nekivágtam a drogériás beszerző körútnak. Néhány hete jutott el hozzám a hír, hogy a nagyon népszerű Lovely K-Lips család három új árnyalattal bővült. Nagyon szerettem volna már sok-sok hónapja kipróbálni a korábbi két verziót is, de sosem volt az állványon egy árva darab sem. Viszont a kutatási hadművelet idejér sikerrel jártam, négy árnyalatot is leltem. Végül a választásom a pink poison nevű árnyalatra esett.





Gondolom már mindenki tudja, hogy ez a termék az igencsal borsos áron beszerezhető The Kylie lip kit-ek pénztárcabarát koppintása. Személy szerint nekem nicns bajom azzal, ha drogériás márkák jobb minőségűnek mondott (aka drága) termékeket másolnak. Tapasztalataim szerint a minőség nagyon ritkán marad el az eredetitől, és mivel nem szeretek irreális összegeket kiadni sminkért (újabban), így nagyon is üdvözítő, hogy a tudatos/szűkebb pénztárcával rendelkező nők is beszerezhetnek szuper darabokat. (Arról már nem is beszélek, hogy a Jenner/Kardashian jelenséget élből elutasítom.)





Nos tehát, a szexis kis kartondobozban két darab terméket találunk: egy matt ajakkrémet szivacsos applikátorral és egy színben harmonizáló ajakkontúr ceruzát. Elvileg ugyanaz a szín a kettő, én mégis látom köztük két árnyalatnyi különbséget. Nem számottevő és szépen illenek egymáshoz egyébként.




Amit szeretek benne:
-csodás piszkosrózsaszín színe van
-könnyen kenhető
-kényelmes az applikátor és nem vesz fel túl sok krémet
-nem fut ki a ráncokba
-szuperkényelmes viselet
-bársonyos finish, szép matt végeredménnyel
-nem lesz foltos
-nem szárít


Amit kevésbé szeretek:
- nem túl tartós, 2-4 órán át tart / evés-ivás ezt csökkenti
-nem érintésálló, megfogja a kezet, ruhát, papírzsepit





Ha a két utóbbi tulajdonságát még orvosolná a Lovely, ez lenne a világ legeslegjobb matt rúzsa. Imádom mindennel együtt, a színe pedig telitalálat lett. Látványos de nem harsány, szinte mindenhez megy, olyan igazi nude rózsaszín a napbarnított/sárgás tónusú lányoknak.




12 ml rúzs van a kis flakonban, 1290 Ft-ért kapható a Rossmann drogériákban, nézzétek meg, érdemes!

Share:

0 megjegyzés