Kipróbáltam: Missha Ginger&Vinegar peeling lábmaszk


Bizonyára senki figyelmét nem kerülte el a hámlasztó lábmaszkok elterjedése idén tavasszal. Én is rengeteg fotót és bejegyzést láttam rengeteg változatról,és mivel egyébként is odafigyelek a mindennapos lábápolásra, gondoltam egy merészet és belevágtam. Rami blogján láttam egy nagyon érdekes bejegyzést a Missha gyömbéres-ecetes verziójáról, és mivel ez a darab épp készleten volt a Notino webáruházban, gyorsan meg is rendeltem. (Két nap alatt meg is érkezett, szóval nem kellett sokat várnom.)

A fentebb látható csinos kis lila tasakban érkezett a holmi é izgatottságomban még aznap este fel is húztam a lábikóimra.

A tasakban két darab lábzsák található, a külső réteg egy tejfehér műanyag, amiben egy fátyolmaszkhoz hasonló réteg tartalmazza a peeling anyagot.


A két kis csizma a bokához eső részen össze van forrasztva, ezeket úgy fél centis részen le kell vágni és már húzhatjuk is a lábunkra, mint egy zoknit. Kicsit izgultam, hogy mennyire lesz durva a hámlasztó hatás, mert már bőszen benne jártunk a szandis időszakban.


A bokánál egy erős ragasztóval ellátott pánt segítségével rögzíthető, így biztosan nem fogjuk elhagyni. Az illata nem valami kellemes, de nem is borzalmasan erős, kicsit olyan műanyagosan csípős. 60-90 percig kell dunsztolni a lábainkat, én ezt kimaxoltam, közben tévét néztem. Jó, elkövettem azt a hibát, hogy a felhúzás után kiballagtam kezet mosni. Ezt annyira nem szerette az anyag, az egyik oldalon a nagylábujjamnál keletkezett egy kis lyuk (nyilván nem arra tervezték, hogy sétálgassunk benne).

Az első 1-2 percben egy minimális bizsergést éreztem, ezt leszámítva a világon semmi jele nem volt annak, hogy dolgozna a cucc. Kicsit meg is ijedtem, hogy nem lesz hatásos és az első 1-2 napban bizony a világon semmi jele nem volt hámlásnak. (Ja de, egy helyen lemarta a körömlakkom egy darabját, illetve a felületét mindenhol, ez a zsákon belül is látszik.)



Aki nem bírja a pucér talpak látványát, most gyorsan görgessen, mert hoztam képeket is. Eredetileg minden nap fotóztam volna, de mivel nem volt szignifikáns különbség, így csak néhány képpel illusztrálom a folyamatot. (Amúgy rohadt nehéz ám a saját talpadat fotózni. :D )








És hát ez lett a vége. Fotókon nem tűnik durvának és szerencsére tényleg nem is jött le tenyérnyi darabokban a bőröm, de mégis a teljes felületet szépen lehántotta. Kb. 2 hét átfutási idővel kell számolni, ebből több nap is volt, amikor csak sportcipőben mertem közlekedni.
Ebben a 7-14 napban nem szabad hidratáló krémeket használni, mert az akadályozza a hámlást, illetve ajánlott a minden esti ecetes vízben áztatás, hogy hatásosabb legyen a folyamat. Ezt én kihagytam mondjuk.
Az utolsó napon, mikor már láttam hogy hol vannak kritikus pontok, lábfürdősós-vízben áztattam és egy finom csiszolóval átmentem a lábamon. Hihetetlenül selymes és puha lett a bőröm, el sem akartam hinni. Ilyen szép egységesre még a pedikűrös sem csinálta meg soha.

A lábfejem teteje még foszladozik kicsit, azt esti fürdés után törcsivel átdörzsölöm és már hidratálok.
Szerintem minden fillért megért ez a peeling zokni, biztosan újra fogom venni néhány havonta.
Ha nektek is megtetszett és szívesen kipróbálnátok, ITT tudjátok megrendelni.


Share:

0 megjegyzés