Krémezek - Avon Anew Reversalist



Szerintem már tudjátok, hogy imádok arcápolással foglalkozni, így került hozzám ez az Anew krém is. Fogyóban van a Vichy és az Ilcsi krémem is, és ezzel tervezem pótolni őket.
Néhány éve használtam már ezt a termékcsaládot, de azóta némileg meváltoztak és nagyon kíváncsi lettem a hatására. (Anno nagyon imádtam, én és a bőröm is.)


"Az AVON legelső intelligens, többfunkciós arckrémje hatékonyan veszi fel a harcot a ráncokkal szemben, ugyanis egy arckrém, egy korrektor és egy BB krém hatását zárja egy tégelybe. Az AVON Anew Reversalist 3 az 1-ben nappali krém a Tri-Elastinex technológiának köszönhetően segít csökkenteni a ráncok külsejét és feszesíti az arcbőrt. Enyhén színezett formulája kiegyenlíti a bőr tónusát, optikailag simábbnak láttatja, illetve segít elfedni az apróbb bőrhibákat és a tág pórusokat. A minden bőrtípusra ajánlott többfunkciós krém fényvédőt is tartalmaz, így akár reggeli rutinunkat is lerövidíthetjük használatával és a ráncok elleni küzdelemben is hű társunk lehet."


Ugyan itt nincs leírva, de ezt a krémet a 30-on felüli korosztály számára találták ki, szerintem számunkra tökéletes választás lehet.
Géles állagú, nem nehéz formuláról van szó, amit könnyű felvinni és gyorsan beszívódik. Pici sötét szemcséket lehet felfedezni benne, úgy sejtem ezek a színezőgyöngyök lesznek.




Pillanatok alatt beszívja a bőröm, egy hámlasztós éjszaka után nagyon örül neki az arcom.
Egyből lehet rá sminkelni, nem kell hosszú percekig várakozni. Gyakorlatban: amíg kifestem a szemem, beszívódik és mehet az alapozó.


Külön kiemelném az SPF 20-as fényvédő faktorát, ami ugyan nyáron illetve hámlasztás esetén még mindig nem elég, de egyéb esetekben jó választás. Aki nem szeret külön fényvédőkkel bíbelődni, annak is jó áthidaló/átmeneti megoldás lehet a magasabb faktorszámú fényvédővel dúsított hidratáló krém.


A ránccsökkentés pedig nagy erény, és ez a darab szépen ehyltáll ezen a téren is. Az utálatos ráncomra nagyon jó hatással van, pont mint egy jóval drágább Vichy-krém.


Ajánlott fogyasztói ár: 3799 Ft, de most akciósan 2799 Ft-ért juthattok hozzá.





Share:

0 megjegyzés