Skinsmart rendelésem - az okos bőrápolásért


Újabban nagy szenvedélyem lett a tudatos bőrápolás és bár még elég sekély a tudásom, elkezdtem barátkozni a koncentrált hatóanyagokkal és igyekszem figyelmen kívül hagyni a remekül felépített marketing-hadjáratokat.
A Skinsmart weboldaláról a Krémmánia beauty box rendelésemmel kapcsolatban hallottam először, ugyanis ők forgalmazzák a hirtelen berobbant G&G magyar hámlasztókat.
Nem sokkal ezután Kialakító Enikőnél olvastam a The Ordinary márkáról és a Deciem webshopjáról. Nem volt kérdés, hogy a nevetséges árral és szuper hatóanyagokkal kampányoló márkától ki fogok próbálni egy-két terméket, így a boldog fizetésnap beköszöntével le is adtam az első rendelésemet. Egyébként elképesztő gyorsan érkezett meg a csomag. Délután kettőután fizettem bankkártyával a weboldalon, másnap délben már nálam volt a csomag. Ilyet eddig még soha nem tapasztaltam, imádtam az egészet!
A magyar választék, mint utóbb megtudtam, nem fedi le a teljes The Ordinary kínálatot, d elsőre ezzel a két szérummal is elégedett voltam.
Majdnem a kosaramba került még egy koncentrált C-vitamin kence is, de a Krémmániás vélemények hatására inkább lemondtam róla.

A márkáról:
"Jól ismert, bevált hatóanyagok, egyszerű formulákban, elképesztően kedvező árakon - ez a The Ordinary filozófia. A márka neve szokványost, mindennapit jelent, de a márka minden, csak nem szokványos. 2016-os megjelenése felforgatta a kozmetikai piacot, az interneten és a social mediában szabályosan hisztériát váltott ki. A The Ordinary termékek top hatóanyagokat (pl. retinol, C vitamin, peptidek) hoznak el a világnak eddig soha sem látott kedvező árakon.
A márka termékeinek többsége illat- és irritáló összetevőktől mentes (nálunk csak ezeket találod). A termékek előállításuknak egyetlen fázisában sincsenek tesztelve állatokon, és mások sincsenek megbízva ezzel."


A csomagolás patikai hatást kelt, nagyon egyszerű a dizájn. Nekem ez nagyon bejön, mert első blikkre is látom, mit veszek a kezembe és nem tereli el a figyelmemet sok színes-szagos dizájnelem.
A pipettával egyébként roppant jól lehet adagolni a szérumokat, én az ujjbegyeimre szoktam cseppenteni, összesen 3-4 csepp elegendő az egész arcomra.

Itt fent a retinolos változatot láthatjátok, külön plusz hogy UV szűrős csomagolása van.

"Új generációs retinoid technológiákat tartalmazó emulzió, összesen 2%-os erősségben. Segít felvenni a harcot a bőröregedés jeleivel, és kisebb eséllyel okoz irritációt, mint a tiszta retinol.
Segít a finom vonalak és a ráncok csökkentésében
Felveszi a harcot a bőröregedés általános jelei ellen
Egyenletesebbé, feszesebbé teszi a bőrt
100%-ban illat- és színezékmentes
Állatokon nem tesztelték"

Ez egy vizes jellegű, könnyű szérum sárgásfehér opálos színnel és minimális illattal. Nem hiányolom az illatanyagokat egyik kencéből sem, a maguk puritánságával kellemes felkenni őket.


A másik választottam a hyaluronsavas változat lett.

"Minden bőrtípusra
Olajmentes, összesen 2% hialuront tartalmazó gél-szérum, mely kis, közepes és nagyméretű hialuront, és a hialuron-család egy új, ígéretes tagját, a HA crosspolymert is tartalmazza.
Növeli a bőr vízmegtaló képességét
Erősíti a bőr természetes védőrétegét
Fokozza a hidratáltságot és a komfortérzetet
Fokozza a fölé kent hidratálókrém hatását
100%-ban illat- és színezékmentes
Állatokon nem tesztelték"

Ugyanazt lehet elmondani róla, mint az előző változatról, kivéve hogy ez egy víztiszta darab.
Mindkettőt nagyon jó felkenni, könnyen terülnek.

Az esti rutinomba a következők szerint kerültek bele:

1. tisztítás (habzó zselés lemosó, kamillás Biobaza szappan)
2. opcionálisan hámlasztó
3. nyugtató tonik
4. Hyaluronsavas szérum
5. retinoid szérum
6. hidratáló krém
7. szemránckrém, szempilla-szérum

A rétegek száradása között 2-5 percet szoktam várni, a bőröm aznapi viselkedésétől függően.
Már 2 hét használat után elmondhatatlan a különbség. Puhább, tömörebb, rugalmasabb és selymesebb lett az arcbőröm ééééés 3-4 nap használat után nemhogy az alapozót, de a BB-krémet is elhagyhattam.
Így a reggeli sminkem hidratáló krémből, SPF 50 fényvédőből és egy könnyű púderből áll.
Elképzelni nem tudtam volna, hogy 35 évesen ennyivel meg lehet úszni ezt a sminkelés-balhét, de lehetséges és a visszajelzések is pozitívak. Nyilván a hámlasztás is hatalmas szerepet játszott abban, hogy idáig eljutottam, de már áldom az eszemet ezért. Lányok, komolyan: ne költsetek több ezer forintokat alapozókra és primerekre. Ugyanebből az összegből vegyetek kiváló minőségű tápláló anyagokat, a bőrötök ezerszer inkább meghálálja majd. Mondom ezt úgy, hogy tavaszig a lábam ki nem tettem volna a lakásból alapozó nélkül. Nyilván alkalomra, színházba, tárgyalása felkenek egy könnyű alapozót, de már nem kell a közepes és attól jobban fedő példányokat vadásznom. Ami meg még külön öröm, hogy nem kell igazgatni a sminket, nem gyűlik össze, nem kukacosodik szóval tuti a bőrkép.


ITT megtaláljátok a Deciem honlapján is az elérhető opciókat. Egy AHA+BHA hámlasztóra, egy szemre való koffeines szérumra és egy niacinamide szérumra még tuti benevezek, de még egy tonikon is erősen gondolkodom.

Ti próbáltatok már valamit a márkától?

Share:

0 megjegyzés