És megint költözünk....



Két és fél évvel ezelőtt született egy bejegyzés, amikor elárultam nektek, hogy Debrecenbe költözünk. Nagy kaland volt, nagyon izgultam. Aztán nagyon sokáig tartott, míg beszoktam és megszerettem a várost. Időközben csodálatos új barátokta tettem szert, és már otthon érzem magam itt is.
Most azonban úgy hozta a sors, hogy ismét költözünk, méghozzá haza, Veszprémbe.
Ambivalens érzéseim vannak ezzel kapcsolatban, mert nem akaródzik itthagyni a várost és a barátaimat, viszont a költözés mellett is sok minden szól. Javarészt a kisfiam érdekeit tartottuk szem előtt, mikor meghoztuk a döntést, neki nagyon hiányzik a család többi tagja és így könnyebb lesz a kapcsolattartás.




Szóval augusztusban költözés, új munkehely. Már nagyon izgulok, elkezdtem várni. Nyilván hiányoznak az otthoni helyek, a régi barátaim, a lakásom, szóval A minden.
A blogposztok várhatóan szünetelni fognak egy ideig, amíg ismét berendezkedünk és felveszünk egy új napi ritmust. Addig is Instán követhettek, oda ugyanúgy posztolok majd. :)



Share:

0 megjegyzés