Nyári favorit alapozóm - Avon mark.





Nyáron nem szeretek alapozót viselni. Eddig minden alapozóm túl nehéznek érződött a nagy hőségben, kényelmetlenné váltak, bár az év többi szakában teljesen meg vagyok elégedve velük. A korábbi nyarak során BB krémekkel pótoltam őket, a semminél jobb alapon.
Na most az idei nyáron ez másképp lesz.
Az Avon májusi újdonságai között bukkantam erre az alapozóra, ami könnyű fedést és kellemes viseletet ígért.
"A no make-up smink lényege a természetes, egészséges bőr megteremtése úgy, hogy a végeredménnyel olyan hatást keltsünk, mintha semmilyen dekorkozmetikumot nem használtunk volna. Ennek a szépségtrendnek kedvez a mark. új alapozója, mely finom ragyogást biztosít arcbőrünknek. A könnyű állagú alapozó vitaminokat tartalmazó formulája üde fényt ad és energiával teli külsőt kölcsönöz viselőjének. 15-ös fényvédő faktorral rendelkezik, így arcbőrünk megfelelő fényvédelmet kap használata során, ami különösen a nyári hónapokban lényeges. A pumpás kialakítású alapozók 5 különböző árnyalata közül mindenki könnyen megtalálhatja a bőrszínének leginkább megfelelőt. Élvezzük bőrünk ragyogását!"


Eléggé szkeptikus vagyok a fentiekkel kapcsolatban, és a 15-ös SPF sem nyűgözött le, de gondoltam miért ne, adjunk neki egy esélyt. És szerencsére nem bántam meg a döntésemet, mert ezzel a darabbal az eddigi legjobb nyári alapozómra tettem szert. Igazi alapdarab lett nálam, mondom is hogy miért.


Eleve nyáron nem törekszem a matt bőrképre, én természetellenesnek érzem. A nyár ragyogó, sugárzó és csillámló, szeretem ha az arcomon is ez tükröződik. Ezt az alapozót nevezhetnénk akár BB-nek, CC-nek vagy színezett hidratálónak is. Nincs közepes fedése sem, mégis tartalmaz épp elég pigmentet ahhoz, hogy egységesítse a bőrképünket, kicsit korrigálja a bőrhibákat de mégis természetes hatást adjon. Nem mossa el a vonásokat, szép radiant (nem tudok jó magyar szót, fényes de nem csillogó) végeredményt kapunk.
És amiért külön nagy pacsi, hogy nem kell hozzá a szokásos ecset vagy blender, én simán az ujjaimra nyomok egy keveset és így dolgozm el a bőrömön. Meglepő, de nem csíkoz, nem lesz foltos,nem kell sokáig igazgatni. Kábé annyi idő feltenni, mint a nappali krémemet. Na jó, ha fényvédőt is teszek alá, akkor kicsit többet kell vele molyolni, mert abba hajlamos tapadni, helyenként meg csúszkálni rajta, de így sem szenvedés vele a munka.


Nekem kibírta idáig a teljes munkanapot, buszozást, iskolába futást, de ugye még a kritikusan nagy meleg nem érkezett meg. Szerintem akkor sem lesz vele sok baj egyébként. Mindimálisan izzadásálló, nem gyűrődik és nem gyűlik össze sehol sem a nap végéig. Nem dörzsölésálló, fehér ruhákkal tessék vigyázni!
(Ja igen, egy hasonló radiant púderrel szoktam fixálni, a több éves Essence Oz trendkiadás highlighting powder-ével (ami nevével ellentétben nem highlighter, hanem egy könnyed kis púder, minimális ragyogással).


Csomagolás: praktikus, csőrös-kinyomós. Én ezeket szeretem jobban, nem kell vacakolni az adagolással meg kupak tekercseléssel. Nem modnom, hogy egy izmos nyomásra nem jön ki túl sok anyag, de ha ésszel nyomkodom, nagyon precízen adagolható a krém.


Ajánlott fogyasztói ár: 3 199 Ft, nyilván ez akciósan a töredékére csökkenthető.


És miután ilyen sokat magyaráztam, tessék a képek:









Az enyém a medium beige árnyalat, de további négy színben is elérhető:


Nektek hogy tetszik? Esetleg kipróbáltátok már, vagy tervezitek a beszerzését?
Még egy kérdés: milyyen alapozót használtok a nyári kánikulában?

Share:

0 megjegyzés