Új színek az Avon matt rúzskollekciójában - teszteltem





Aki követ már egy ideje, olvashatott nálam (is) az Avon matt rúzsairól. Nagy volt a hype körülöttük, amikor piacra kerültek és meg kell hagyni, jogos volt a fellángolás. Nyilván tudja ezt a cég is, így három új, nyári árnyalattal bővült a kínálat. Mivel az előző darabokkal teljesen elégedett voltam, beneveztem egy szép rózsaszín árnyalatra az újak közül is.





A csomagolása ugyanaz a matt, fekete műanyag, mint a sorozat többi darabjánál. Nekem személy szerint nem a kedvencem, minden koszt és szöszt vonz, itt is látható hogy alapozós kézzel nem célszerű hozzányúlni.


Tudnivalók a rúzsról: "A matt ajkak visszavonhatatlanul beleivódtak napjaink sminktrendjébe. Sokak örömére, az AVON méltán híres matt hatású ajakrúzs palettája 3 új, rózsaszín árnyalattal bővül. A hosszan tartó, magas fedésű rúzsok bársonyos formulájuknak köszönhetően simán siklanak az ajkakon, illetve nem szárítják, hanem mesésen hidratált érzést biztosítanak azoknak. Az üde frissességet és életteli megjelenést biztosító pink színű ajakrúzsok így garantáltan neszesszerünk pótolhatatlan darabjai lehetnek a nyár folyamán."


Nagy örömmel vettem kézbe a rúzst, hogy hát ez majd most milyen jó lesz nekem. Első kopp: a szín köszönőviszonyban van csak a katalógusképpel, valójában egy totálisan hideg, kicsit piszkos barbirózsazsínt sikerült újítanom.




Második kopp: valami baj van vele. Nem tudom, hogy ez most a nem megfelelő pigmentáltság lehet-e, bár ezt kétlem, de ez a szín sajnos foltosan fog. Egyszerűen bármit csinálok, nem lesz egyenletes. A kezemen pedig szép, érdekes...


A tesztelésben idáig jutottam, mert ugye két további viselést kizáró tényező is van: 1. úgy nézek ki vele, mint egy legalább két napos vízihulla. 2. foltos szájjal azért mégsem mászkálnék, mert nem szép látvány. Ezen okoknál fogva nicns kép a bevetésről sem.


Swatch:






Igazán nem szeretnék senkit lebeszélni a megvásárlásáról, mert lehet hogy csak rajtam nem működik. Radírozással, aláhidratálással lehet javítani a helyzeten. Mindenesetre én nagyon csalódott lettem, mert roppantul vágytam egy szép matt rózsaszínre.
(Amúgy aztán lett egy, rövidesen írok róla is.)


Ti kipróbáltátok ezt a színt? Vagy akár a kollekció másik árnyalatával tapasztaltatok hasonlót?

Share:

0 megjegyzés