New Born pretty gel nails



Van még sok-sok kipróbálásra váró géllakkom a BornPrettyStore kínálatóból, ezek közül ma kettőt mutatok meg. Valahogy úgy képzeltem, egy manikűrben jól fognak mutatni. Most már, hogy elkészült, nem vagyok benne teljesen biztos, remélem nektek azért tetszeni fog.


I still have some more BPS gel polishes to show, so I decided to pair two of them for this manicure. I thought this would make a great couple but now I'm not quite sure. Let's hope you will like them though.




Az első választottam a fenti képen hetes számmal szereplő darab. Ahogy látjátok is, szükséges hozzá egy alapszín, anélkül nem ad teljes fedést és nem is lesz olyan szép a szín. Én fehér alapot választottam, mert ezt az aranyos barackot szerettem volna viszontlátni a körmeimen. Nem csalódtam benne. Ha egyszerű de elegáns manikűrre vágytok, nagyon tudom ajánlani. Egy réteg fehérre kentem a színt (köttetés után), 2 perc lámpázás és kész is. Egy rétegben nekem tökéetes volt így. ITT megvásárolhatjátok a testvéreivel együtt is akár, 5 ml 1.99$-ba kerül.


First one is a solid peach color with a slight golden shimmer - number 7 on the picture above.You'll need a base color for this. If you want the subtile look, you should use a white base, I've done my mani this way. So one coat of white and one coat of the color and ready. It's pretty easy to handle and the end effect is great. HERE you can buy 5 ml for 1.99$.




A másik szín egy olyan matt bordó szín, amit már hónapok óta nézegetek. Nem voltam biztos benne, hogy kell nekem, de végül annyira beleszerettem képek alapján hogy meg kellett rendelnem. Szerencsére nem bántam meg, bár őszi szín lesz belőle, de akkorra tökéletes. Két rétegben fed tökéletesen és akkor adja vissza az igazi színét is. Az első rétegnél még átsejlenek a körömvégek és sokkal világosabb, inkább rózsaszínes és kicsit foltos is. Két perc alatt köt meg, matt fedővel zártam hogy ne fakuljon vagy kopjon meg a színe. Szupermatt lett és imádom a textúráját is, kellemes érzés simogatni. Egyébként én vagyok az egyetlen, aki imádja simizni meg piszkálni a matt lakkokat a körmein? :D A matt színeket ITT találjátok, az enyém a 3934-es árnyalat. 5 ml lakk 2.39$-ba kerül.


I was really curious about the matte polishes, I never owned a matte gel polish before. I saw many pictures of this deep red colour so I did not hesitate to try it. You won't need a base color for this one. First layer does not give whole coverage and the color is more light and vibrant that way, but with a second layer you'll get exact the same color as on the promo pictures. And it's matte for sure. I like the texture on my nails. Finish with a matte top coat if you don't want the color to fade. Cures in 2 minutes, easy to handle. I like it. HERE you'll find the matte colours, 5 ml will cost 2.39$. (My shade is nr. 3934.)







Íme a végeredmény. Nektek hogy tetszik? Akár külön-külön, akár gy párosítva viselnétek?

Share:

0 megjegyzés