Tonymoly - My sunny waterproof sun block



Jó ideje gondolkodtam már egy jó minőségű fényvédő krém beszerzésén, de csak nem szántam rá magam a megvételére. Ezen a vacilláláson segített a legutóbbi Krémmánia beauty boxom, amiben a Geek&Gorgeous kémiai hámlasztója volt. Mivel AHA savas hámlasztás mellé kötelező a fényvédő, meg hát nyáron egyébként is extrém mértékeket ölthet az UVA és UVB sugárzás, hát bőven itt volt az ideje a fényvédelem megkezdésének. (Meg azért idén csak 35 leszek, kezdem paranoiásan félteni a bőrömet minden külső és belső hatástól, nem szeretnék idejekorán szipirtyó-kinézetet).


Jó sok cikket és bejegyzést elolvastam a kémiai és fizikai fényvédők különböző tulajdonságairól, míg végül a Tonymoly My sunny waterproof sun block SPF 50 / PA+++ nevű darabja mellett döntöttem.
(Nagyon részletesen nálam sokkal okosabb lányoktól ITT és ITT olvashattok a fényvédőkről.)


Nem igazán bíznék egy kémai darabban, itt viszont még plusz pont volt a vízállú tulajdonság is. Nyáron hajlamos verejtékezni az arcom, párás időben nagyonnagyon, szóval nem szerettem volna ha egyszerűen leizzadom. A krémmániás vélemények is meggyőzőek voltak, így Ebay-en csaptam le rá, akkor még nem egészen 2800 Ft-ért. Ahogy a fenti képen is látható, egy fehér kartonban érkezik egy puha műanyag flakonban, amire pumpás adagolót szereltek. (Adtak mellé egy Pokemon-os Snorlax-kézkrém mintát is, megvettek vele kilóra. :D ) Most épp ITT a legolcsóbb, 3000 FT-ba kerül.




Nagyon kíváncsi lettem, hogy vajon milyen érzés lesz viselni, mert hát a fényvédő hatását kicsit nehezen ítélem meg. :D
Egy viszonylag könnyű fehér krémről van szó, nagyon enyhe patikai virágillattal, ami felkenés után azonnal elillan. nem kell sok belőle és precízen lehet pumpálni is, ezzel meg vagyok elégedve. Ja igen, fejen állva tárolandó, gondolom az egyszerűbb kinyomhatóság miatt.




Könnyen beszívódik, az az enyhe fehér réteg amit képez, na az 2 perc alatt elillan.
Használata: a reggeli rutin utolsó lépéseként kell felvionni, miután minden ápoló-hidratáló anyagot magunkra kentünk. Erre mehet aztán a smink.
Én újabban nem használok alapozót, de amíg kentem az Avon radiant glow-t, azt vettem észre hogy picit nehezebb egyenletesen eloszlatni az arcomon, miután feltettem a fényvédőt és kicsit több anyag is szükséges. Nagyon tapad bele a smink. Ezen felül semmilyen negatív tulajdonságáról nem tudok beszámolni. Önmagában használva fényes bőrképet eredményez, érdemes porpúderrel átszaladni az arcon. Minden reggel kenem, picit simítja a bőrömet is, száradás után már csak púderezek és menetkész vagyok.


Ha alacsony árketegóriás, mégis szép összetevőjű fényvédőt kerestek, bátran ajánlom, próbáljátok ki. :)







Share:

0 megjegyzés