Párosan szép - Avon Attraction rush illatpár


Júniusban új illatpárral rukkolt elő az Avon, én meg ugye nem tudok ellenállni az új illatoknak így őket választottam tesztelésre. Amit elöljáróban tudtam az érkező illatokról:

"Csak Te és Ő...
Amikor két rendkívüli ember egymásra talál, a világ megszűnik körülöttük. Csak ők léteznek egymásnak. Ezt a mámorító érzést adja át az AVON legújabb illatpárosa, az AVON Attraction Rush for Him és Her, amik a méltán népszerű Attraction illatok egy új, nyárias verzióját hozzák el a fűszeres parfümök szerelmeseinek.

Engedjünk teret a szerelemnek az Attraction Rush for Her ellenállhatatlan illatával, amelyben a szamócalevél, az indiai jázmin és az ibolya jegyei alkotnak mámorító kombinációt. Ehhez csatlakozik az ámbra, végül az illatot az étcsokoládé krémes aromája bontakoztatja ki teljes mértékben. A férfias Attraction Rush for Him kölniben a mandarin gyümölcsössége a friss gyógynövények és a fahéjkéreg erőteljes illatával keveredik, amit az ámbra és a pacsuli tesz igazán vonzó, buja illattá."


Ilyen fényes, színes kartonban érkeznek az üvegcsék. Maga a kialakítás nagyon tetszik, ahogy láthatjátok is, az üvegek egymásba illeszthetőek, így egy ölelkező párt formálnak. Masszív darabok, szép az oldalfeliratozás is, ilyennel eddig még nem nagyon találkoztam. A kupak is eltér a megszokottól, egy lyukas, négyzet alakú műanyag védi a pumpát a véletlen lenyomásoktól, a női illaton ez arany színű, a férfiaké pedig ezüst.


A női változat egy igazán édes, buja, tömény illat. Ibolyát ugyan nem érzek ki belőle, de hát nem is én leszek a következő Orr. A jázmin, ámbra és csokoládé azonban igen hangsúlyos, legalábbis az én bőröm igazán átütő. Az elmúlt hónapok csalódásai után nagyon örülök, hogy egy ilyen klassz kis nyáresti illattal tud minket meglepni a cég. Most is ezt viselem és tobzódom a fülledt felhőjében, igazán nekem való. Egyetlen apró hibáját tudom csak említeni, ez pedig a tartóssága. Sajnos 3-4 óránál tovább nem érzem magamon, így napközben muszáj felfrissíteni magunkon.

Az Attraction Rush for Her parfüm (50 ml) 6 199 Ft-ba kerül, most viszont akciósan 4799 Ft-ért csaphattok le rá, ami már bőven megéri.


A férfi verzió tesztelését a páromra bíztam. Előrebocsátom, abszolút hidegen hagyja a szépségipar, neki elég egy dezodor és egy akármilyen parfüm, ezzel a kombóval elvan vidáman.
Napokig fújkálta magára bőszen, mire meg mertem kérdezni a véleményét, a párbeszéd nagyjából így zajlott:

Én: Na és milyen a parfüm?
Ő: Jó.
Én: Kicsit bővebben? Mert ebből nehezen tudok bejegyzést írni... Tetszik? Nem tetszik? Mit gondolsz róla?
Ő: Ja..... Akkor tetszik.

Oké, röhögtünk egy jót, hát nem ő lesz a férfiblogger-társaság új hangadója, ez már biztos.
A tartósságáról nyilatkozott, ő meg van vele elégedve, olyan 6 órára saccolja. Én mondjuk már jobban kitapasztaltam, szagolgattam szegényt minden nap és arra jutottam, hogy bőrközelben még egy 10-12 óra kifutás után is érezhető az illat.
Felfújás után még egy inkább friss, nyers illat jelenik meg, inkább sportosnak mondanám. Olyasmi, amiről a balatoni vitorlázások jutnak az eszembe. Pár perc után ez átfordul egy mélyebb, intenzívebb illatba, itt már határozottan jelen van a fás jelleg, a gyógynövények és a pacsuli. Fűszeres, karakteres darab, ami után bizony megfordulok, ha megcsapja az orromat. Télre talán túlságosan nyers, de a mostani párás melegbe tökéletes választás, ha a férfiember fel akarja hívni magára a figyelmet.

Attraction Rush for Him kölni (75 ml): 4 999 Ft , bár most akciósan 3999 Ft-ért csaphattok le rá.

Ti használtok illatpárokat a szerelmetekkel?

Share:

0 megjegyzés