Jobb későn, mint soha - Maybelline The blushed nudes



Úgy bizony, jobb későn mint soha, végül csak beadtam a derekamat és magamévá tettem ezt a palettát. Bár az elmúlt hónapokban gyakorlatilag nem vásároltam sminket, az elmúlt hónapban 2-3 újdonság is utánam kiabált, hogy hozzam haza. Ezt a palettát a DM akciós kosarában leltem teljesen véletlenül. Az eredeti ára 4199 Ft volt és bevallom sajnáltam volna ekkora összeget kiadni érte. Jó, értem én hogy mégiscsak 12 szín és jó minőségű, de mindig eszembe jutott hogy a duplájáért már kaphatnék UD palettát is (ha akarnék). Viszont kevesebb mint a felébe került, így meg már képtelen voltam otthagyni a kosárban. Ráadásul gyárilag le volt ragasztva, így én voltam az első és eddig egyetlen, aki beletapcsikolt. (Bocsi az ujjnyomokért, de nem bírtam várni.)



Tényleg izgatottan vittem haza, mert csupa olyan színt tartalmaz, amiket egyébként is szívesen használok hétköznapokon és nagyon jól kombinálhatóak más, élénk színekkel. Azt sajnálom csak, hogy nincs nevük az árnyalatoknak, szeretem nevén nevezni őket.
Amit már utólag olvastam, de mégis lenyűgözött: parabénmentes termékről van szó. Ezzel bizony nagyon rásegít arra, hogy napi szinten őt használjam.
Sok panaszt hallottam már a paletta kialakítására, vagyis hogy az egyes pan-eket elválasztó rács nem emelkedik ki a színek közül. Egyelőre nem tudom, nekem erről mi lesz a véleményem. Egyelőre nem zavar a dolog, szépen fel tudom venni a színeket ecsettel anélkül, hogy keverednének egymással.
Ha véletlenül átporolódik, egy finom fújással szoktam "tisztítani", így megint szép tiszták a színek.


Egyébként nem porolnak különösebben a színek, bár én a hozzá járó kétvégú pemzlit nem használtam, csak a saját ecseteimet. Felvinni is egyszerű, nem tapasztaltam potyosgást a szemem alá. A sötét színek nyilván minimálisan meg fognak látszani, de egy micellás vízzel átitatott vattakoronggal áttörlök a szemem alatt és nincs probléma.


Azt ne felejtsük el, hogy mivel többségében világos színekről van szó, szemhéjbázis kötelező alájuk!








A kedvencem egyébként a felső sor második, halvány rózsaszín színe. Egy törkis tusvonallal kiegészítve nagyon mutatós nyári smink.
Azt még nem is mondtam, bár szerintem látható, hogy milyen szép fényesek a színek. Nyári, lebarnult bőrön igazán jól mutatnak majd. Ha valakinek nem ajánlanám, azok a hófehérke-típusú lányok. Nagyon világos bőrön szerintem nem kimondottan mutatós a színek jó része, de ez nyilván már egyéni preferencia kérdése.


Ti beszereztétek már ezt a palettát, esetleg terveztek lecsapni rá amíg tart a kiárusítás?

Share:

0 megjegyzés