Tony&Guy Glamour fény-spray: valóban olyan szuper?



Mint tudjátok, a legutóbbi Pixibox-ban több szerencsés számára teljes mérető Tony&Guy Glamour hajfény--spray lapult. Én ugyan nem tartoztam a szerencsések közé, de Krémmánia-n sikerült lecsapnom egy példányra, ráadásul a drogériás ár feléért.
Mivel elég nagy hírverést kapott ez a termék, gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat.

Namost az INCI-je nem szép. Egyenesen csúnyácska. Amit még el is néznék neki, ha valami hatalmas durranás lenne, de sajnos nem az.
Kezdjük ott, hogy az első (és egyben fő) összetevője az alkohol. Direkt soha nem nézek Krémmániát ha tesztelni szeretnék valamit, nehogy véletlenül is befolyásolja a véleményemet, így most is csak a bejegyzés pötyögése közben olvastam át a véleményeket. Ez esetben viszont nem volt nehéz eltalálni, hogy ebben bizony van alkohol. A száraz hajamra 6-7 pumpálásnyit szoktam fúni. Ez nemhogy elég, de olyan szinten büdösíti be a fürdőszobát, hogy 2-3 órán át nem teszem be a lábam utána, mert olyan szag van bent, mintha egy 50 éve idült alkoholista költözött volna a kádamba.
Ebből adódik a kérdés: hogyan gondolták, hogy egy ennyire erősen alkoholtartalmú termék hidratálja a hajat? Nem tetszik tudni kedves Tony és Guy, hogy az alkohol szárít? És nem csak elvben, mert ez bizony tényleg szárít. Olvashattátok már a hajápolási rutinomat, amivel szép rendben tudom tartani a hajamat, de ez a csoda odaver neki rendesen. Mindegy, ráfújtam a hajamra, átfésültem majd átfújtam 2-3 percig hideg levegővel, ahogy azt a használati útmutató szerint illik.

Most kellene arról beszámolnom, hogy "a  hajnak csillogó, selymes fényt ad a hosszantartó sima frizuráért."
Sajnos ezt sem mondhatom el. Semmilyen extra fényt nem vettem észre a hajamon. Mivel nem hidratál, sőt szárít ugye, így a simaságnak is búcsút inthetek. Még a szépen ionosra vasalt tincseim is produkálnak egy bizonytalan hullámos ívet, totálisan semmilyen lesz a hajam tőle.
Az illata nem rossz, ha csak a flakonban szagoljuk, hajon viszont én semmit nem érzek belőle.

Összességében véve azt kell mondanom, biztosan nem venném meg újra, teljes áron meg egyenesen pénzkidobás. A 150 ml termékért nem átallanak olyan 2700 Ft-ot elkérni, és ezért cserébe szárít, büdös és nem csinál semmi pozitívat. Mondjuk ez csak az én hajam, lehet másnak működik.

Ti próbáltátok már? Mik a tapasztalataitok az agyonhájpolt T&G termékekkel?

Blondie

Share:

3 megjegyzés

  1. Heh, akkor lehet, hogy inkább arra lehetne használni, hogy előcsalogassuk vele a saját hullámokat? De akkor miért így hívják? Kár érte, és hát a sós permetük után jobbat vártam volna tőlük :-(

    Ezen a részen pedig jöt nevettem:
    „olyan szag van bent, mintha egy 50 éve idült alkoholista költözött volna a kádamba”
    :-D

    VálaszTörlés
  2. Hát én a tengeri sós izétől is idegbajt kaptam, esküszöm egyenesebb volt a hajam vele, mint nélküle.... Lehet, csak az én hajamon nem működnek a termékeik.

    VálaszTörlés
  3. Hm, ez egy jó kérdés, mert az én hajam jól begöndörödött tőle (ezt a szót nehéz legépelni). Mindenesetre az legalább nem ígér fényt és puhaságot, mint a most általad tesztelt termék :-)

    VálaszTörlés