Villámgyors lakkszárítás - Astor

Az új kedvenc fedőlakkom...


Ígérgetem már egy ideje, hogy beszámolok az Astor új csoda-fedőlakkjáról. Nem más ez, mint a Pro manicure Already dry! quick dry top coat-ja. Szép hosszú neve van.
Sok más - hangzatosan elnevezett - termékkel ellentétben nála viszont jogos az Already dry! jelző. Komolyan. A NYC turbo dry lakkja óta nem találtam ehhez foghatót.


Nekem nagyon tetszik a csomagolása is. A klasszikus Astor-lakkos üvegcse, ropppant jól mutat benne az átlátszó lakk. Ez a kiwizöld címkézés meg... cuki, na. És ha még így sem vonzotta volna eléggé magához a tekintete, akkor még jóóó sokszor elolvashatjuk rajta a vevőcsalogató, gyors száradást ígérő szlogent.


A hátsó címkézése már nem ilyen stílusos de valljuk be, ennek nem is ez a feladata. Megfelelően informatív, 12 ml termék 2 éves felhasználási idővel. Majd megnézem én azt a nőt, akinek 2 évig kitart egy üveg lakkszárító.

A kupak-fogantyúja is szimpatikus. nem mondom, hogy a legjobb amit valaha fogtam, de eléggé ergonomikus a kialakítása, jól kézre áll és nem nagyon csúszkál. Ennek mondjuk akkor sem lenne túl nagy szerepe, ha így volna, mert hihetetlenül gyorsan és könnyen lehet vele dolgozni. Mármint a lakkal.


Íme az ecsete: lapított, lekerekített. Nekem személy szerint ezek az ecsetek tetszenek leginkább, de ez ugye körömforma-függő. Most azt még nem sikerült eldöntenem, hogy a végén ez a cudarul hanyag vágása ez most gyártási hiba és selejtes példány akasztottam le, vagy: Ó minő szörnyű gondolat!, eleve így gyártják. Ezt mondjuk nem akarom elhinni. Na, majd a következő darabnál megtudom, mert biztosan pótolni fogom, ha elfogyott.


Ez a lakk ugyanis kérem, egy üvegbe zárt varázsló. Félelmetesen könnyű felkenni. Szinte hozzá sem kell érni a színes lakkozáshoz, magától felapplikálódik, minden kis zugot elér, nem folyik túl, nem sűrű, nem rántja össze a lakkozást a széleknél. Nem vicc. 25 perc alatt hoztam össze vele egy alaplakkos, 2 színes réteges manikűrt. Kopogósra szárítottan és tökéletesen fényesen. Nekem ennél nem kell több. Ja, és nem, nem válik el a színes lakktól, nem pereg és nem pattog le. 4 napig tö-ké-le-tes. Ennél több ideig nem tudom tesztelni, muszáj kétnaponta lakkozni. :D
.
Az agyon-hype-olt Seche Vite lakkomat olyan mértékben alázta le, hogy az üveg alján lötyögő holmit egy szempillantás alatt repítettem a kukába. És mindezt kb. 1200 forintért? Itt nincs kérdés: ez kötelező darab minden lakkozó-fanatikusnak. Meg annak is, aki most barátkozik a körömlakkokkal, mert hajjj de megkönnyíti a dolgunkat és mennyi időt spórol nekünk!

Ti kipróbáltátok már? Ha van kedvenc gyorsszárító lakkotok, akkor kérnék szépen tippeket, mert a gyorsból soha nincs elég gyors. :)

Blondie

Share:

10 megjegyzés

  1. Ezer bocsánat mindenkitől, a sablonváltás miatt eltűntek a hozzászólásaitok sajnos! :( A jövőben ilyen probléma nem fordul elő, köszönöm mindenkinek a megjegyzéseket! :)

    VálaszTörlés
  2. A legfontosabb kérdésem az lenne, hogy mennyire keni el a nyomdát :S

    VálaszTörlés
  3. Klau, ez tényleg fontos kérdés és sajnálom hogy kimaradt: nekem egyáltalán nem kente el! Talán a széles ecsete és a jó terülése miatt, de elég 2 húzás így esélye sincs nagyon rongálni. :)

    VálaszTörlés
  4. óóó, ki kell hogy próbáljam! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi a posztot, ha elfogy a 2 üveg Essence BTGN, akkor feltétlenül vetek rá pár pillantást! ;)

    VálaszTörlés
  6. Na, akkor ezt ki fogom próbálni, köszönöm szépen a tesztet (és annnnyira jó, hogy tudok kommentelni!!!)

    VálaszTörlés
  7. @vivienne: még nekem is van másfél flakon BTGN, de utána tuti csak ezt az Astort fogom venni. :)
    @djkaty: örülök, hogy megoldódott a komment-gond, még a válasz gombon dolgozom. A lakkot mindenképp ajánlom, egyre jobban szeretem. :)

    VálaszTörlés
  8. Ma megvettem, ki is próbáltam, száradást tekintve van olyan jó mint a NCY Turbo Dry, nyomdázást sajnos elkente, Golden Rose feketéjével nyomdáztam. Holnap újra próbálkozom másik színnel.

    VálaszTörlés