Vizes matrica körömre - step by step


Nagyon nagyon régóta adós vagyok már ezzel a bejegyzéssel: hónapokkal ezelőtt kaptam a BGPS-től egy kis csomagot tesztelésre. A többi darabot már megmutattam nektek, de a körömmatricák elmaradtak.
Az utóbbi időben ritkán használok pepecselős holmikat, nagyon rákaptam a nyomdázásra. Most viszont fel szerettem volna dobni a manit valami kis plusz feketével, így kerültek elő ezek a matricák.



Nem azért mondom, mert ajándékba kaptam, de imádom a BPS vizes matricáit. Rengeteget rendeltem már tőlük. Árban szerintem verhetetlenek, ingyenes a szállítás (2-3 héten belül megérkezik a szállítmány) szóval nem igazán tudok belekötni a cégbe. Ez a bloggerprogramos-tesztelős akciójuk meg szerintem a marketing legjobb módja.

Ha még nem használtál vizes matricát, így kezdj hozzá!
Legyen kéznél:
- egy kisméretű, de éles olló
- egy alacsony falú kisebb pohár
- rózsafa-pálcika
- átlátszó fedőlakk

Első dolgod, hogy kiválaszd a mintát, amit  a körmödön viszont szeretnél látni. Az éles kis ollóval aztán ügyesen körbe kell vágnod a kiszemelt darabot, nehogy a többi példányban kárt tegyél. Ebben segíti a matricákra helyezett átlátszó védőfólia is.


A kis pohárba tegyél egy kevés vizet. Minimális mennyiséget vesz fel a matrica, szóval maximum 0,5 dl-el számolj, tényleg nem kell több.
Ezután a kivágott matricákról óvatosan húzd le a védőfóliát. Ez általában könnyen megy, elég merev a műanyag réteg és magától leválik. A rózsafa-pálcikával finoman vedd fel a mintát és képpel felfelé (papírral lefelé) helyezd a vízre. Óvatosan, nehogy lesüllyedjen a matrica, mert utána elég macerás kivarázsolni a vízből. (Nagy kárt az sem tesz ám benne, ha lubickol egyet a pohár fenekén, csak tényleg körülményes akkor már kihalászni.)


Általában egy jó perc elég is, hogy kellőképpen átitatódjon a papír-alap és fel tudjuk venni a mintát. Emlékszel még a különböző tinimagazinokhoz csomagolt tetoválásokra? Na, ez épp olyan, semmi trükk. A mutatóujjaddal válaszd ki az egyik mintát, óvatosan húzd a pohár széléhez, majd tovább annak a falán. Ilyenkor már magától is az ujjadra tapadt a matrica, így ni:


Innentől már nagyon egyszerű a feladat: tapaszd a mintát a kiválasztott körmödre. (Arra nagyon figyelj, hogy az alaplakk teljesen megszáradjon, különben felgyűrheted azt is és a matricát sem tudod majd szépen eligazgatni.)


Ás tádámmm, kész is a manikűr. A lehetőségek tárháza végtelen, gyakorlatilag minden témában találsz vizes körömmatricát a BPS-nél vagy Ebay-en.
Ha pont ez a minta tetszett meg, az alábbi linken meg is rendelheted:
http://www.bornprettystore.com/1sheet-classical-swan-feather-patterned-nail-water-decals-transfers-sticker-k200-p-12681.html 
A CUB10 kóddal extra kedvezményt is kapsz a végösszegből!

Ti szeretitek a körömmatricákat?

Blondie

Share:

0 megjegyzés