Alapozz okosan! Rival de Loop soft&matte

 In english


Nem tudom ti hogy vagytok vele, én még nem unom a Rival de Loop Young termékek tesztelését, pedig esküszöm senki fizetett le.Ma egy igen ígéretesnek tűnő terméket mutatok meg, ami egy habállagú mattító alapozó.
Ha jól emlékszem, 899 Ft-ba került, de ugye a blokkokat hanyag mód mindig a kukába penderítem szóval csak tippelek. Tutira nem volt egy ezres.
Namost ugye imígyen néz ki ez a holmi:





Az enyém a 03 Sand árnyalat. Teszter még nem volt kint, így név és rápillantás alapján választottam színt. Meglepő mód megint eléggé eltaláltam a színt, szerintem nem üt el a bőrömtől, de ezt majd lentebb eldönthetitek.
Tehát ilyen remek kis üveghatású, relatív masszív műanyag tégelyben árulják. Nem egy szépségkirálynő a csomagolása, de szívfájdalom nélkül be merem hajítani a megpakolt táskámba is és nagyon biztosan zár.
Az állaga nagyon finom, habos és lágy. Én egy Ebay-es Real techniques ecset-hasonmással viszem fel, szerintem ez a tökéletes megoldás. Nagyon kevés kell belőle, elég egy icipicit belemártani az ecsetet és az arcom felére elég is a mennyiség. Első felvitelnél furcsán olajos érzetet hagy maga után, de ez 2 perc alatt elillan és onnantól nem is érzed, hogy az arcodon van..
Néhány óra után picit beleül a ráncokba és a tágabb pórusokba, de ezt csak közeli 10-20 centiméterről történő vizsgálódással lehet észrevenni.
Kb. 4-5 óra után a T-vonalban átfényesedik, szóval nem árt lefixálni, majd utánpúderezni egy mattító púderrel, magában nem javaslom. Ennek örömére viszont az biztos, hogy egyáltalán, egy kicsit sem szárít.
Így viszont tökéletesen bírja a8-9-10 órás munkanapokat is, megdöbbentően jó eredmény ez.
A fedése jó közepes, a normál bőrhibákkal és egyenetlenségekkel szépen megbirkózik.


Az első mintát az ujjammal húztam hogy lássátok az állagát; a második sáv már ecsettel eldolgozva készült.



És így néz ki használat közben:





Semmiféle fotoboltos manipuláció nincs a képeken, tényleg ennyire jól fed. Én csak a Rimmel stay matte transzparens púderével fixáltam.

Én elmondhatatlanul kellemesen csalódtam benne, mert nem voltak túl nagy elvárásaim vele szemben. Ha épp mindennapokra alkalmas alapozót keresel, mindenképp próbáld ki ezt a darabot.

Szerintetek milyen ez az alapozó?

Blondie

Share:

7 megjegyzés

  1. Engem teljesen meggyőzött! :D Már csak egy olyan Rossmann kellene a közelembe, ahol kapni is lehet. :)

    VálaszTörlés
  2. @Vincze Mariann: nekem is újdonság, és tényleg nem fizetett le sem a márka, sem a forgalmazó, de a Rossmann-tól már lehet online is rendelni! :) http://shop.rossmann.hu/rival_de_loop_young_soft_and_matt_mousse_make_up_alapozo_sand_03___15_ml_9427?keyword=rival%20de%20loop%20soft

    VálaszTörlés
  3. Ejha, meggyőző. :) Lehet, hogy ő lesz a következő áldozatom... Minden esetre a fedése jónak tűnik, kérdés már csak az, hogy egyel világosabb árnyalatban is hatásos-e.

    VálaszTörlés
  4. Nem rossz, nem rossz :) Én mondjuk inkább a folyékony alapozókat preferálom, de azért majd megnézegetem :)

    VálaszTörlés
  5. Hajrá csajok, bár nem luxusminőség, de én megszerettem. :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem annak idején egy Maybelline-em volt ebből a fajtából, és azt nagyon szerettem, a mostani száraz bőrömre viszont inkább folyékonyakat választok, hétköznapra meg persze színezett hidratálót. A márka viszont nagyon szimpatikus, de még mindig nem sikerült eljutnom egy pultig :-D

    VálaszTörlés
  7. @djkaty: mindenképp cserkéssz be egy állványt, hihetetlen kincsekre lehet náluk bukkani. El sem hiszem. :D

    VálaszTörlés