Moyra Aqua Jeans


Hát most veszem észre, hogy itt szerencsétlenkednek ezek a képek a régesrég befotózott két Moyra lakkomról. Akkor már gyorsan megmutatom Nektek is őket, ha ilyen türelmesen kivárták a sorukat. :)
Természetes fényben bezzeg elfelejtettem befotózni az üvegcséket, de cserébe itt vannak ezek a vakus és izzó mellett készült képek. :D



A kékebbik kék, amelyik üvegben egyébiránt csodálatosan lilában irizál, ő a 312-es számú Easy rider ("Ízirájder öcsém..."). A zöld színű kék pedig a 316-os Deep forest (nem a zenekar), ami amúgy nem kék, mégis tök jól néz ki.
Szóval egyik kínlódós estémen kentem fel, mikor épp egy elég vacak sci-fi horrort vagy mit néztem, már nem emlékszem a címére csak hogy brutálisan untam. Ezek a lakkok meg elvonták a figyelmemet, úgyhogy végül is jól alakult az este. Gyakorlatilag nem tudok belekötni egyikbe sem igazán. Könnyű felkenni, nem folyik meg, közepesen gyorsan szárad, nem is csíkoz olyan nagyon mint a legtöbb fémes hatású lakk.
Az egyetlen bánatom a vízirájderrel kapcsolatos, mégpedig hogy ez a szép lila fénye elveszik, amint a körmömhöz ér a lakk. Ami nagy kár, mert pont ezért vettem meg. Vagyis ha nagyon szerencsések vagyunk, akkor elsötétített szobában, mesterséges fénybe tartva néha megmutatja magát, de ehhez szükséges a bolygók szerencsés együttállása is. Na jó, viccet félretéve így sem bántam meg őt, meg hát "pont ilyenem még úgysincs", mint tudjuk. :D
Gondoltam nyomdázok rájuk valamit, ha már uncsi a film. Végül egy born pretty lemezt túrtam elő a kupacból, amit aztán a nagy türelmetlenségemben sikerült ilyen szép összevisszára kuszálnom. "Jóvanazúgy!", mondta már anyátok sokszor, úgyhogy két napig csak elparádéztam a csálé mintáimmal a dolgozóban. Ja, a nyomdázás szintén Moyra lakkal készült, a holós kékkel, azt nagyon szeretem.
"Na itt a kert!" (fiatalabbak kedvéért link a szövegben):







Van-e már nektek Moyra Aqua jeans lakkotok?

Utóirat: én nem is akartam ám semmit venni ebből a kollekcióból, de azok a drága lányok a körmös boltban: már messziről örülnek ha megyek, és mutogatják azokat a kincseket, amikről jól tudják hogy úgysem fogok tudni ellenállni nekik.

Blondie

Share:

0 megjegyzés