TAG - Too much information

De rég volt már TAG a blogon! Kata blogján (Natural and glowing) olvastam ezt a bejegyzést, és mivel ma épp vicces kedvemben vagyok, hát kitöltöm izibe'.

1. Mi van rajtad?
Nem akarjátok tudni. Itthoni játszós farmer, amit térd felett már rég levágtam. Fehér pólóval megfejelve. Nyuszis mamuszom nincs, különben az is lenne rajtam.

2. Voltál valaha szerelmes?
Elmúltam 32. Igen, voltam már néhányszor. :D Viszonzatlanul is, férjhezmenősen is, elválósan is, meg úgy is hogy viszontszerettek mégis elhagytak. Life sucks.

3. Volt rettenetes szakításod?
Fentiekből következik, hogy természetesen igen. Egy igazi válás sajnos messze nem olyan mókás, mint a csajos filmekben.

4. Milyen magas vagy?
Attól függ, reggel vagy este mérem-e. Tudtátok, hogy napközben csökken a testmagasságunk a reggeli, ébredés utáni állapothoz képest? Valami köze a gravitációhoz vagy a légköri nyomáshoz lehet inkább, de guglizzátok meg, én most lusta vagyok.

5. Hány kiló vagy?
Ez meg attól függ, az év mely napján mérem magam. Elképesztően nem bírom tartani a súlyom, hol fogyok hol hízok, ez nálam soha nem stagnál.


6. Van tetoválásod?
Még nincs, de erősen fontolgatom, hogy a kisfiam nevének kezdőbetűjét a tarkómra tetováltassam. Valami szép, cirkalmas betűre gondoltam, de kis méretben és egészen a hajvonalam közelébe.

7. Van piercinged?
Volt egy orrkövem. Sajnos érzékeny búcsút kellett vennünk egymástól, mert nem bírt begyógyulni a lyuk, aztán már csúnyán (gennyesen) gyulladásnak indult, jobbnak láttam kivenni.

8. Kedvenc párosod filmekből/sorozatokból?
Hát ez egyértelműen Scarlett O'Hara és Rhett Butler. Ahogy már mondtam: life sucks.


9. Kedvenc sorozat?
Grey's anatomy. Alig várom, hogy péntekenként megnézhessem az új részt. Imádom azt az iróniát és humort, ami ebből a sorozatból árad.

10. kedvenc együttes?
Vérciki, ha utoljára a Take That volt kedvenc zenekar? :D Öreg vagyok...

11. Valami, amit hiányolsz?
Toronyórát lánccal és pónilovat. Persze hogy van, de ez már annyira mély és személyes, hogy nem egy TAG keretein belül fejteném ki. Mindenesetre apróságokra vágyhat az ember, de igazi hiányt nem a tárgyi dolgok okoznak.

12. Kedvenc zeneszám?
Most komolyan, van ember, akinek egész életében egy darab kedvenc száma van? Mindig változik, úgy három napig tudok rajongani egy új dalért, aztán felváltja valami más. Utoljára Rakonczai Imre Gina-feldolgozását hallgattam rongyosra:


13. Hány éves vagy?
Hú hát ezt fent már lelőttem. 32 múltam.

14. Csillagjegy?
Oroszlán, tipikusan. :)

15. Milyen tulajdonságot keresel a partneredben?
Ohhh ez egy olyan jó kérdés, külön posztot érdemelne. Olyan pasi csak a képeskönyvben van szerintem; de ha egy dolgot kell kiemelnem, hát akkor legyen benne valami olyan kis plusz ami megfog. Na jó, legyen okos, humoros, érdeklődő, tájékozott, racionális, viselje el az iróniát, tudjon nevetni saját magán és az Életen. satöbbi, satöbbi, satöbbi...

16. Kedvenc színész?
Bajban vagyok, nem tudok csak egyet kiemelni. Robert Redford, Sean Connery, Sir Anhony Hoppkins, Antonio Banderas és Viggo Mortensen. És még tudnám folytatni a sort.

17. Kedvenc szín?
Körülbelül kéthetente változik. Most épp szürke-korszakomat élem.

18. Hangos vagy lágy zene?
Kocsiban ordítson a rádió, itthon meg halk opera vagy operett. Elég eklektikus a zenei ízlésem.

19. Hova mész, ha szomorú vagy?
Világgá. Meg az anyukámhoz.


20. Mennyi ideig szoktál tusolni?
Amíg a forró víz rákvörösre színezi a bőrömet. Imádom a forró zuhanyt, az lazít el a legjobban.

21. Mennyi idő alatt vagy kész reggelente?
Fél óra-negyven perc, durván. És ebben benne van a smink is!

22. Kedvenc idézet?
Ez mindig a hangulatomtól függ. Most épp egy Stephen King-novella 2 mondata. "Olyasfajta szerelem ez, amelyre a katolikus iskolai egyenruhát viselő lányok nincsenek felkészülve. Beteges és keserves, és túlságosan szívós ahhoz, hogy elmúljon."

23. Verekedtél valaha?
Ki van zárva, hihetetlenül alantas dolognak tartom, ha bárki így testileg próbálja levezetni az agresszióját.

24. Mi az, ami izgatottá tesz?
Az Oreo-s Milka. :D

25. Mi az, ami lehangol?
Az emberi butaság, ostobaság és a hazudozás.

26. Miért kezdtél el blogolni?
Szerintem azért, amiért a legtöbb blogger. Önkifejezési forma, exhibicionizmus, életérzés.

27. Mitől félsz?
Félek, hogy nem látom felnőni a fiamat. Félek a nehézségektől, a kilátástalanságtól, a saját démonaimtól. Meg a fecskéktől, de azoktól nagyon.

28. Min sírtál legutoljára?
Tegnap a P.S. I love you-n, kábé kétezredszer. Gerard Butler meg kimaradt a kedvenceim közül, ezt a szégyent...


29. Legutoljára mikor mondtad, hogy "szeretlek"?
Ma. Szerintem fontos, hogy újra és újra tudassuk az érintettekkel, hogy így érzünk. Ha kölcsönös, akkor nem lehet elcsépelni.

30. Honnan jött a blogod címe?
Véres verejtékkel tudtam összekínlódni ezt a szösszenetet. Nem vagyok kreatív, na.

31. Utolsó könyv, amit olvastál?
Stephen King - A setét torony regényfolyamát . Imádtam!

32. Mit olvasol jelenleg?
Nicholas Sparks - The best of me (Vissza hozzád)

33. A legutolsó sorozat, amit láttál?
Végig? Fringe (A rejtély)

34. A legutolsó ember, akivel beszéltél?
Személyesen, telefonon vagy cseten?

35. Milyen a kapcsolatod azzal az emberrel, akivel legutoljára SMS-eztél?
Szökőévente írok SMS-t. Az utolsó viszont épp ma kaptam a futárcégtől, de szerintem velük semleges a viszonyom.

36. Kedvenc étel?
Mindegy, csak sok legyen és jó. És ne legyen benne hal és gomba.

37. Hova mennél legszívesebben?
Újabban Londonba vágyom, és Szentpétervárra. Belföldön pedig nemmondommeg. :)

38. Utolsó hely, ahol voltál?
Őőő... ezt most hogy kell érteni?

39. Bele vagy zúgva valakibe?
Hajjajj, de még hogy...

40. Legutóbb kit pusziltál/csókoltál meg?
Fogós kérdés, általában puszival köszönünk a barátaimmal.... szóval gondolom valamelyiküket, mert a törpém épp nincs itthon.

41. Legutóbb mikor bántottak meg?
Most jó, hogy nem is jut eszembe semmi, mert akkor ma biztosan nem. :)

42. Kedvenc édességed?
Erre egyetlen helyes válasz létezhet csupán. Az Oreo-s Milka. :D


43. Milyen hangszeren játszol?
Kanálon és kannán. A zenetanulás sajnos kimaradt az életemből, pedig zongorázni nagyon szerettem volna.

44. Kedvenc ékszered?
Az ki van zárva, mert nem tudom. Ekkora bizsuhalomból lehetetlenség kiválasztani egyetlen darabot.

45. Mit sportoltál legutóbb?
Tegnap ellipszis-trénereztem. Így télvíz idején beszorulok a lakásba, heti 3-4 alkalommal 40 perc épp elég.

46. Legutolsó dal, amit énekeltél?
Fel vörösök, proletárok! Nem ám, viccelek. Ötletem sincs, gondolom ami épp a kocsiban szólt.

47. Kedvenc pasizós szöveged?
Még soha nem szólítottam le pasit.Ha nagyon bejön és ő kezdeményez, akkor az "Én nem keresek kapcsolatot." mondat válik be. Azonnal beindul a vadászösztönük.

48. Használtad valaha?
Nanáhogy, tesztelve, működik.

49. Legutoljára mikor találkoztál/randiztál valakivel?
Hát úgy három órája találkoztam a kozmetikusommal, az randinak számít?

50. Ki válaszolja meg a kérdéseket?
Akinek van 2 felesleges órája a TAG kitöltésére. Én mindenkiét szívesen elolvasom. :)

Blondie

Tags:

Share:

0 megjegyzés