Végre rátaláltam! Moda i-shine szemhéjpúderek

 

Meg sem tudnám mondani, hogy már mióta keresgélem a Moda i-shine szemhéjpúdereit. Még ezer éve Katie blogján láttam két színről egy bejegyzést, azóta vágyódtam utánuk. Aztán nemrég teljesen véletlenül (véletlenek nincsenek; szóval műköröm-ragasztóért) beugrottam az egyik régóta hanyagolt fodrászkellékesbe itt a városban. Amint beléptem, kiszúrtam ezeket a dobozokat az üvegvitrinben. Hát, érdekes lehettem, ahogy felvisítottam, hogy "Azok ott Moda szemhéjpúderek???!!!". Szerintem egy életre megjegyeztek, mint a "kattant csaj"-t.
Szóval így kerültek ők hozzám, akarom mondani vetődtem rájuk én. Túl sok szót nem is akarok kivételesen vesztegetni a leírásokkal, mert a képek beszélnek helyettem is.


Na jó, az őrületes téli fényviszonyok (köd és szürkeség), nem kedveznek a jó képek kattogtatásának, de el kell hinnetek: ezek a legszuperebb festékek amikkel valaha találkoztam. Kenterbe verik az még az UD legtöbb színét is, pedig szerintem az nagy szó.

Vajpuhák, elvileg préselt por, mégis valahogy krémesek. Hasonlítanak a L'oréal Infaillible festékeire, csak még puhábbak. Nagyon nagyon finoman kell velük bánni, mert egy normál érintésre is rengeteg anyag került az ujjunkra, ilyenkor hajlamos kicsit darabosan összeállni. (Ettől függetlenül tökéletesen el lehet dolgozni.) Ennél fogva viszont ecsettel nem annyira lehet játszani a felvitellel: én vagy a jó öreg szivacsos applikátort vagy az ujjatokat ajánlom. Satírozni egy álom, a pigmentációjára pedig nincsenek szavak.

Egy kis dobozkában 4 g termék van (kábé a világ vége után két nappalig elég). Fekete műanyag tégelyben vannak, elég biztosan záródik de a táskába azért nem dobálgatnám így magában, mert szerintem könnyen reped vagy törik (a tégely és a púder is). És a legjobb, hogy mindösszesen 800 forintba kerülnek. (Veszprémiek: a Kinizsi üzletház aljában, hátul a sarokban találjátok őket.)

És akkor íme maga a csoda és az én idei tökéletes karácsonyi ajándékaim tőlem magamnak. Kéretik figyelembe venni, hogy a színminták alap nélkül (!), egyetlen érintésre és húzásra készültek!

Vakuval:







És természetes fényben (mondom félhomályban):








De ugye hogy ugye? Hát nem ők az utolsó színeim a Moda-tól, már berendeltem további színeket is egy szépséges listáról, ők is rövidesen várhatóak. Ha szeretnétek ilyeneket, akkor érdemes a kisebb drogériákban, fodrász- és körmös-kellékesekben, eurós boltokban nézelődni, javarészt ők forgalmazzák ezeket az eredetileg Törökországban gyártott csodákat.

És igen, a jelenleg zajló Nyereményjátékban ezt a csodaszép kék színt is meg lehet nyerni, többek között. Kalandra fel! :)

Ti találkoztatok már ezzel a márkával?

Blondie

Share:

11 megjegyzés

  1. Igen, nekem 4 darabom van. Három még középiskolás koromból, Miskolcról valahonnan, már nem emlékszem. Egyet Szolnokon vettem 1-2 éve, itt is lehetne rendelést kérni, de egy ezrest kérnek érte. Anno 5-600-ért vettem, isteniek és imádom őket, de egy ezrest sajnálok 1 színért. Egy hasonló zöld, egy fehér, egy rózsaszín és egy sötétkék tulajdonosa vagyok, a sötétkék az abszolút favorit! :)

    VálaszTörlés
  2. Petra, Szolnokon hol vetted? Köszi
    Heni

    VálaszTörlés
  3. @Petra R.: Ahhh egy duokróm sötétkéket én is nézegettem mindkétszer, de sose hordok sötétkéket.... De ha még meglesz mikor visszamegyek, azt jelnek veszem és elhozom, mert nem megy ki azóta sem a fejemből....

    VálaszTörlés
  4. Heni, a Párizs Parfümériában, ahol a sminkek-lakkok vannak. Illetve a kirakatból úgy tűnik, a lakkok már átköltöztek a parfümökhöz. Rég nem jártam ott, mert pl a trendkiadásos Moyra lakkokat 1000 Ft-ért árulják, stb, az eladók simán belenyúlnak a sminkcuccokba is. :(

    Blondie, érdemes beszerezni, a legszebb kék a készletemben. Gyönyörű metálos. *-*

    VálaszTörlés
  5. Huuuha. ezek a színek *-* a zöld a legkedvencebb ♥

    VálaszTörlés
  6. @bokorbogi93, már felavattam a zöldet is, de hétköznap reggelente fotózhatatlan vagyok. Nem csak a smink, hanem én is, de a színe gyönyörűűűű! :)

    VálaszTörlés
  7. Aztamindenségit *.* És még kevésbé szöszölős is, hogy nem kell a préselő izékét levenni, meg visszatenni, meg a csavarós kupakkal küzdeni. Tényleg csodás festékek :-)

    VálaszTörlés
  8. Ejha!:) Még nem találtam rá erre a márkára de így képekről le a kalappal. Nagyon erős a pigmentáltsága. Nagyon gyönyörűek. Számomra azt az érzést keltették a képek, hogy nagyon puhák és tényleg már a képről látszik, hogy egy érintésre is sok terméket vesz fel. :)

    VálaszTörlés
  9. Fú de brutálisak! :) A zölddel és a kékkel mondjuk nem tudnék sokat kezdeni, de annyira mesések!

    VálaszTörlés
  10. Hajjaj Lányok, ezek erősen függőséget okoznak. Megjöttek a kellékesbe az új színek is, alig győztem választani, szóval jönnek hamarosan a friss képek. Sőőőt, pirosítóra is lecsaptam. :)

    VálaszTörlés