Még mindig Rival de Loop - a körömlakk-kérdés



Amikor megérkezett a RDL Young a Rossmann-ba, én bizony rögtön a körömlakkos szekcióra csaptam le. Minden más csak ezután jöhetett. Siettem is, este volt, valószínűleg türelmem sem volt már nagyon, így igazából két darab lakkocskával távoztam elégedetten. Ezek közül a fent látható #31 magic dream nevűt hoztam ma megmutatási célzattal.
(Ezúton megkövetem a márka lakkjait, mert kis netes böngészés után bizony úgy döntöttem, hogy nem lehet ennyi az egész... kell még nekem legalább egy holo csoda, meg talán a málnás-illatos, meg...)

Tehát ez egy duokróm(?) lila, telis-tele ezüst (meg talán némi arany) csillámmal.
Krómnak króm. Asszem. Anyátok bajban van, fogalmam sincs, hogyan kéne körülírnom ezt a lakkot.
Annyi biztos, hogy ahány fényviszony és ahány szög, ez a lakkocska annyi oldalát mutatja meg. Nem egy hétköznapi darab, az biztos.

Szűrt fény:

Vaku:

Na, az ecsetről meg okosan nem készült kép. Ennyit rólam. Mindenestre akkor jegyezzétek fel: jó széles, lapos, lekerekített ecsete van. Nagyon jó használni, főleg nekem a szélesebb körömágyammal. Ha neked keskenyebb a körmöd, akkor kicsit trükközni kell majd. (Mondjuk ezzel speciel nekem is, mert valami gyártási hiba miatt az ecsetke egyik sarkában ólálkodik egy kisebb hiány, szóval csak óvatosan.)

Maga a lakk: folyós, elég híg darab és elég büdös is, sokkal erősebb a szaga mint a legtöbb lakkomnak. Egy rétegben is fedhet akár, de ugye már mondtam: egy réteg nem réteg és különben is, ha ezt vastagon kened fel, akkor másnapra sem szárad meg. 
Mert ugye lassacskán szárad. Két rétegben meg főleg. Majdnem zokon is vettem tőle, de szerencsére itt az én új wándervúmen-megmentőm, az Astor gyorsszárítója, szóval nó problémó.

És akkor tessék megcsodálni, hogy milyen szép is lett.

Vakuval:




Szűrt fényben:


Ezúton elnézést kívánok, brutálisan lenőtt a gél-lakkom és csufi, de ígérem ma rendbe szedem önmagamat.

Amit még a lakkról tudni érdemes:  2 nap után repedezik és pattog is. Maximálisan három napot el tudok képzelni róla, ha stabil és jól lealapozott a körmöd, egyébként a életpályáját két napba sűrítve letudja. Sajnos. Lemosni sem egyszerű, mert a csillámcsodák ragaszkodnak körömhöz-bőrhöz és nagyobb felületet vándorolnak be, mint a költöző madarak, de hát ez van.
400 Ft-ért nem vártam csodát, a különleges és egyedi színe viszont majdnem teljesen kárpótol a hibáiért. 
Összességében véve még így is ajánlom, nézzétek csak meg! :)

Ti vettetek már RDL körömlakkot?

Blondie

Share:

2 megjegyzés

  1. Nagyon szép a színe, bár a tartóssága nem a legjobb, de szerencsére nemrég vettem egy nagyon hasonló színvilágú OPI-t, így erről le fogom tudni beszélni magam :-D

    VálaszTörlés
  2. Szép a színe, ha pedig gyakran (értsd naponta) lakkozod a körmeid, kit érdekel a tartósság :D
    Én a holokat vettem meg, nagyon szépek - nagyon tetszenek :)
    Valamint egy zöldes metálos finishű lakkot, amivel nyomdázni is lehet (fekete alapra). Mivel a tartósság nálam nem olyan nagy szempont (a géllakkról nem pattog le egykönnyen semmi), tetszenek ezek a kis olcsó szépségek :)

    VálaszTörlés