Nyereményjáték!

 Sziasztok kedves Pöttyeim!

Gyalázatos módon nem volt külön nyereményjáték, megünnepelendő a blog 2 éves születésnapját. Nem voltam jó passzban, így ezúton is elnézést kérek a hiányosság miatt. Tehát október 29. volt a 2. születésnapom, mint barking Blondie. Ez idő alatt 219 bejegyzés született és több mint 65.500 oldalmegjelenítésnél tartunk. Nagyon nagyon köszönöm nektek, hogy olvastok és visszajártok. Ez idő alatt - a régi bejegyzéseket visszanézve - úgy érzem, sokat fejlődtem. Azt hiszem végre megtaláltam saját magamat, a stílusomat. A fotózás is egyre jobban megy, remélem ti is így érzitek. :)

Most viszont a közelgő karácsony is arra sarkallt, hogy megajándékozzam egy szerencsés olvasómat a fent látható kis csomaggal.
Olyan termékeket válogattam össze, amik nekem jelenleg nagy kedvenceim és bátran merem ajánlani mindenkinek.
Szerepel itt zöld teás fürdőgolyóbis, a Catrice limitál kiadású csodaszép kék lakkja, a Rival de Loop Young rózsaszín holo lakkja (nagyon felkapott most), szintén egy csodás RDL mono szemhéjpúder és az adu-ászom, a világ legszebb kék szemhéjpúdere a Moda i-shine vonalából.
(Tudom, a róluk szóló bejegyzésekkel még adós vagyok, de nem kell ám sokat várni. A játék végéig mindenről olvashattok majd.)

Ahhoz, hogy tiétek lehessen ez a kis csomag, nem kell sokat tenni.

Töltsétek ki ezt a remek is űrlapot, és már indulhattok is a díjért! Az indulásért kérlek, légy a blog nyilvános követője GFC-n és Facebook-on. Emellett plusz esélyek szerezhetőek a további lehetőségekkel. :)
A játék december 18-án délelőtt 11 óráig tart. Aznap sorsolok is, hogy a szerencsés még karácsony előtt megkaphassa a nyereményét.

Tehát akkor kalandra fel, jelentkezzetek sokan! :)

Blondie


Share:

13 megjegyzés

  1. Köszi a lehetőséget!! Mindenhol követlek :) :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi a lehetőséget! Jelentkeztem :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi a lehetőséget, én is jelentkeztem. :)

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus a csomag, köszi a lehetőséget :) És további jó blogolást ^^

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Lányok, sok szerencsét mindenkinek! :)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a 2 évhez :) és köszi szépen a lehetőséget, szuper ajándékokat választottál ;) :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm! :)) Jelentkeztem! :))

    VálaszTörlés
  8. Nem jelentkezem, az ok: mindkét körömlakk megvan már, sminkterméket nem nagyon ritkán használok manapság..
    Az ajándékok nagyon szépek :)

    VálaszTörlés
  9. Köszi a lehetőséget, jelentkeztem én is. :)

    VálaszTörlés