Essence The Satin



Az idei ősz Essence újdonságai között helyet kapott néhány különlegesebb finisű darab is. Ezek közül az egyik ez a szatén hatású rózsaszín szerényke, a 188-as számot és a "dare to kiss" becenevet kapta.
Hát a színe az ilyen nude-rózsaszín, üvegben nem mutat annyit mint felkenve. Nagyon megy nálam ez a szatén-selyem finis idén ősszel úgy érzem, ez is megvett magának ezzel a finom ezüst fényével.
Teljesen jól kombinálható ezüst, lila, pink, rózsaszín lakkokkal. Nyomdaalapnak tökéletes, strasszkövekkel pedig pikk-pakk fel lehet dobni.
Aztán meg gyorsan is szárad, de tényleg. Felkened, vársz kettő darab percet és mehet(ne) rá a következő réteg. Fedőlakkot ne kenj, mert akkor nem lesz "satin" a végén. Meg amúgy is egészen tűrhetően fed egy rétegben, pedig én aztán nem vagyok egyréteges lány.

Aztán itt jön a bibi. Hogy hagytam a lustaságot eluralkodni magamon és egy rétegben alkalmaztam. Nemszabaaaaad! Másnapra olyan irgalmatlanul brutálisan megkopott a körömvégeimen, hogy az valami fergeteges. Kell belőle a kettő réteg, aztán uccu neki hadd szóljon. Remélem legalábbis, mert azóta még nem próbáltam. :D

De azért nézd csak, milyen szép már és nem is drága, meg amúgy is, rózsaszín lakkból sose lehet elég. (LOL, minden felesleges holmimat ezzel a felkiáltással veszem meg.) Bizony, itt egy rétegben látható rajtam.





Azt is meg kell említenem, hogy különösen tapizható egy lakk ez. Imádtam fogdosni meg simogatni a körmeimet mikor ez volt rajtam. Sőt, még a megkérdezett férfiembernek is tetszett, úgyhogy a teszten átment, zöld utat adok neki. (U.i.: és még a lemosása is pofonegyszerű.)

Ti mit gondoltok, kell még több szatén finisű rózsaszín a gyűjteményetekbe? És ha nem, akkor miért kell? :D

Blondie

Share:

0 megjegyzés