NOTD - Moyra No. 32

Sziasztok Lányok!

Tegnap elugrottam a kedvenc fodrászkellékesemhez, még mindig az OPI- Alcatraz rocks lakkját vadászom, ami még mindig nincs, de már megrendeltük. Persze ha már ott vagyok, muszáj nézelődni, és így került a kezeim közé ez a mályvás-rózsaszínes-meghatározhatatlan  lakk:




Valami ellenállhatatlan volt már ott, az üvegben. Gondoltam 350 Ft nem nagy ár érte, maximum nem veszem elő soha többet. Aztán felkentem, és azóta állítom, életem egyik legjobb vásárlása volt. Nem tudok betelni vele, olyan káprázatosan csillog-villog. )Pedig jó ideje nem szemezek a csillogó lakkokkal.)

Nagyon könnyű dolgozni vele, kényelmes az ecsete, gyorsan szárad, nem lesznek extrém módon érezhetőek a csillámok. Egy réteg Seche Vite fedőlakkot kentem rá, így még szebb lett.
A körömvégeket teljesen nem fedi, de ez az én esetemben mindegy is. :) És hogy megértsétek a lelkesedést, jöjjenek a képek:

Villanyfényben:



Természetes fényben:





Szerintem ő lesz a kedvencem egész ősszel, el sem tettem a fiókba. Ti mit szóltok hozzá?

XOXO: Blondie

Share:

8 megjegyzés

  1. Igazi csili-vili lakk! :-)
    Én ezért nem merek nézelődni a fodrászkellékesnél, mert ha picit is félrenézek, máris beugrik a "kosaramba" egy-két körömlakk :-D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, én egyszer nyj-ra vettem egyet, azóta gondolkodok, hogy magamnak is beszerzek egyet :)

    VálaszTörlés
  3. Igazi diszkógömb csillámpóni, nagyon cukker! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. Ez nekem is megvan és én is imádom :D:D:D:D Egyébként annyira jól néz ki a körmödön minden szín :O

    VálaszTörlés